Search
Now showing items 1-10 of 21
Ortaöğretim öğrencilerinin buharlaşma ve kaynamaya yönelik kavramsal anlamalarının incelenmesi
(2022)
Fen eğitimi, günlük yaşam problemlerini çözebilmek için bilimsel bilgiye sahip ve bu bilgiyi bilimsel süreç ve yaşam becerileriyle birlikte kullanabilen bireyler yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Bu amacı gerçekleştirmek için ...
Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarındaki kimya etkinliklerinin yenilenmiş bloom taksonomisine göre incelenmesi
(2022)
Eğitim-öğretim faaliyetleri süresince önemli bir yere sahip olan ve öğretime istenilen düzeyde fayda sağlayabileceği düşünülen etkinliklerin; incelenmesi, değerlendirilmesi ve gerekli düzenlemelerin yapılması gerekmektedir. ...
Çalgı eğitiminde öğretmen profili ile öğrencilerin çalgı dersine yönelik motivasyonları ve tükenmişlikleri arasındaki ilişki
(2022)
Bu araştırmada, çalgı eğitimi alan öğrencilerin çalgı dersine yönelikmotivasyonları ve tükenmişlikleri üzerinde öğretmen profilinin etkisinin incelenmesive öğrencilerin çalgı eğitimine yönelik motivasyonlarının ve ...
Gitar eğitiminde sol el bağlamında parmak ve tel seçiminin geliştirilebilirliğine yönelik görüşlerin değerlendirilmesi
(2022)
Gitar çalan müzisyenlerin performans yaşantılarındaki sorunlardan birisiparmak numaralandırmaya ilişkin ilkelerdir. Diğer birçok çalgıda olduğu gibi, gitardada parmak numaralarının kullanımı tartışmaya açık bir konu olarak ...
APOS teorisininin maksimum minimum problemlerini anlamada bir çerçeve olarak kullanılmasının başarı ve tutuma etkisi
(2022)
Bu çalışmada, 12. sınıf matematik öğretim programında yer alan maksimum ve minimum problemleri konusunun APOS teorisine dayalı olarak geliştirilmiş olan ACE öğretim döngüsüne göre hazırlanan ders planlarına uygun olarak ...
Okul öncesi eğitime devam eden çocukların ve okul öncesi öğretmenlerinin dijital teknolojileri kullanımlarının incelenmesi
(2022)
Bu araştırmanın amacı, okul öncesi eğitime devam çocukların ve okul öncesi öğretmenlerinin dijital teknolojileri kullanımlarının incelenmesidir. Betimsel tarama modeli kullanılan araştırmanın evrenini; Balıkesir ilinde ...
Okul öncesi eğitime devam eden 4-6 yaş çocukların anne-babalarına ve öğretmenlerine verilen toplumsal cinsiyet eğitiminin etkililiğinin incelenmesi
(2022)
Araştırmada okul öncesi eğitime devam eden 4-6 yaş çocukların anne-babalarına ve öğretmenlerine araştırmacı tarafından verilen toplumsal cinsiyet eğitiminin etkililiği incelenmesi amaçlanmıştır. Tek grup öntest-sontest ...
BİLSEM fen bilimleri dersi öğretim programı bireysel yetenekleri farkettirme kazanımlarının yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi ve ders planları oluşturulması
(2022)
Yaşadığımız yüzyılda bilim ve teknoloji alanındaki gelişmeler, eğitimde program geliştirme çalışmalarını gerekli kılmıştır. Eğitim programlarının amacına ulaşması için planlı ve programlı bir sistem gerekmektedir. Bu sistem, ...
Öğretmenlerin ve çocukların fen öğrenmeye yönelik motivasyonel inançlarının karşılaştırılması
(2022)
Bu araştırmada, okul öncesi dönem çocuklarının fen öğrenmeye yönelik Kendine Güven ve Hoşlanmalarıyla öğretmenlerin çocukların fene olan İlgi ve Destek ihtiyaçlarına yönelik değerlendirmelerinin incelenmesi ve karşılaştırılması ...
Pandemi sürecinde öğretmen adaylarının fen öğretimi laboratuvar uygulamaları-1 dersine yönelik çalışmalarının değerlendirilmesi
(2022)
Covid-19 sürecinde salgının yayılmasını önlemek amacıyla ülke çapında Mart 2020itibariyle uzaktan eğitime geçilmiş olup, uygulamalı dersler kapsamında olan laboratuvarderslerini de uzaktan eğitim kapsamında yürütülmesi ...