Search
Now showing items 1-10 of 34
Teaching literature in a foreign language
(2018-08-06)
II ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ YABANCI DİLDE EDEBİYAT ÖĞRETİMİ ELÎFKARSLI Danışman: Yrd. Doç. Dr. M. Yavuz KONCA 1999- SAYFA 47 Jüri: Yrd. Doç. Dr. M. Yavuz KONCA Yabancı bîr dilde edebiyat çalışmak ve iyi bir edebi yeti ...
The effectiveness of written and oral feedback on EFL writing performance
(2018-08-06)
Geribildirim yazma becerisinin gelişmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Nitekim öğretmenin verdiği yazılı dönütler ve bire bir öğrenci görüşmeleri, her iki geribildirim türünün nasıl uygulanması gerektiği, öğrencilerin ...
Yabancı dil eğitiminin 2. sınıfta başlamasını öngören düzenleme hakkında veli ve yabancı dilöğretmenlerinin beklenti ve endişeleri
(2018-08-06)
Bu çalışma 2012 yılında kabul edilen ve 2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında uygulanmaya başlanan 2. sınıflarda yabancı dil (İngilizce) öğretimi düzenlemesi hakkında veli ve dil öğretmenlerinin görüşlerini ortaya çıkarmayı ...
Teaching literature in a foreign language
(2018-08-06)
II ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ YABANCI DİLDE EDEBİYAT ÖĞRETİMİ ELÎFKARSLI Danışman: Yrd. Doç. Dr. M. Yavuz KONCA 1999- SAYFA 47 Jüri: Yrd. Doç. Dr. M. Yavuz KONCA Yabancı bîr dilde edebiyat çalışmak ve iyi bir edebi yeti ...
Antecedents and outcomes of self-determined engagement in Turkish efl classrooms: A mixed-method approach
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı yabancı dil olarak İngilizce öğrenen öğrencilerin öz-belirlemeci ders katılımının öncüllerini ve sonuçlarını bir öz-sistem motivasyonel gelişim çerçevesinde araştırmaktır. Modern bir motivasyon teorisine ...
Raising critical intercultural awareness through creative drama in higher education EFL classes
(2018-08-06)
Yaratıcı drama eğitimde profesyonel olarak son elli yıldır kullanılan etkili bir yöntemdir. Yaratıcı drama eğitim ve tiyatroyu ortak bir noktada buluşturarak, öğrenenlerin rol alıp, oyunlar oynayarak kendi öğrenmelerini ...
The sources of demotivation of english language teaching students in speaking classes
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı Türkiye'deki İngilizce Öğretmenliği öğrencilerinin konuşma derslerindeki başlıca motivasyon kaybı/eksikliği etkenlerini incelemek ve onların konuşma derslerindeki motivasyon kaybı kaynaklarına ...
Individual differences in efl learners: The motivational orientation and age factor
(2019-07-26)
Amaç: Bu çalışmanın amacı, motivasyon yönelim farklılıkları ve bunun dil öğrenme üzerinde muhtemel etkilerini İngilizce yabancı dil öğrenenler açısından araştırmaktır. Araştırma ayrıca, farklı motivasyon yönelimlerine ve ...
An investigation into English speaking problems of students at ELT Department, Atatürk University
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, İngilizce öğreniminde öğrencilerin yaşadığı konuşma problemlerinin nedenlerini tespit etmek, problemlere yönelik farkındalık sağlamak ve öğrencilerin İngilizce konuşma becerisini geliştirmek için ...
Post-method pedagogy from the perspectives of post-method indicators: A case study of a Turkish state university
(2020-07-03)
Amaç: Bu tezin amacı post-metot pedagojisini bütüncül açıdan ele alarak alan yazındaki lehte ve aleyhte olan bilgiyi dil eğitimi paydaşlarından olan öğretmen adayları, görevdeki öğretmenler ve öğretmen yetiştiricilerinin ...