Yabancı dil eğitiminin 2. sınıfta başlamasını öngören düzenleme hakkında veli ve yabancı dilöğretmenlerinin beklenti ve endişeleri
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışma 2012 yılında kabul edilen ve 2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında uygulanmaya başlanan 2. sınıflarda yabancı dil (İngilizce) öğretimi düzenlemesi hakkında veli ve dil öğretmenlerinin görüşlerini ortaya çıkarmayı hedeflemektedir. Bu uygulamayla daha önce ilköğretim 4. sınıfta başlanılan zorunlu yabancı dil öğretimi 2. sınıfa indirilmiştir. Küçük yaştaki öğrencilerin yabancı dil öğrenmede daha avantajlı olduğu düşünülerek hazırlanan bu düzenlemenin yeterli ve yetersiz yönleri, velilerin ve yabancı dil öğretmenlerinin bakış açısıyla değerlendirilmiş ve bu uygulama konusunda katılımcıların beklenti ve endişeleri detaylı bir şekilde incelenmiştir. This study aimed to reach parents' and foreign language teachers' opinions about the new regulations that were accepted in 2012, and started to be implemented in the 2013-2014 school year. This legislation brought together the requirement that compulsory foreign language education would start in the 2nd grade in primary schools. Parents' and teachers' expectations and worries about the new implementations were examined in a detailed way; and efficiencies and inefficiencies were determined from the viewpoints of the participants.
Collections