Search
Now showing items 1-10 of 56
The making of luxury markets: A comparison of chinese and Turkish patterns
(2020-02-10)
Son otuz sene içerisinde, küreselleşme ile birlikte, gelişmekte olan ülkelerdeki insanların harcama alışkanlıkları büyük ölçüde değişti ve gösterişçi tüketim popüler hale geldi. Bu çalışma, lüks tüketim davranışlarını ve ...
Turkish wine industry: A marketing approach
(2020-08-13)
Psychological capital: Links to support, job engagement and organizational commitment
(2020-08-31)
Psikolojik Sermaye: İş Yeri Desteği, İş Bağlılığı ve Organizasyonel Bağlılık İlişkisiPozitif psikoloji disiplini, çalışan mutluluğu ve bu mutluluğun sağlayıcılarını anlamak üzere, pozitif duygular, pozitif davranışlar ve ...
Consumer acceptance of wearable technology devices: A cross-cultural study in Turkey and Germany
(2020-08-28)
Dünya çapında teknoloji hızla gelişirken, giyilebilir teknoloji cihazları gibi teknolojik ürünlerin çeşitliliği ve popülerliği küresel alanda yükselen trendi yansıtır şekilde gittikçe artmaktadır. Bununla birlikte, ...
On the current status of Marxian economics: Three essays
(2020-08-17)
This study comprises three parts.In Part One ,the`traditional II literature of mathematical marxian ecooorriicshas been critically evaluated.My aim is to show that as atheory of exploitation (but not as a price theory) the ...
Financial liquidity, financing constraints and financing patterns
(2020-06-29)
Firmalar finansal kısıtlarına ve halka açık olup olmama statülerine göre gruplara ayrılmış ve genişlemeci para politikasıyla küresel kredi likiditesinin yükseldiği bir dönemde finansal kararlarındaki değişimler incelenmiştir. ...
Effects of visual design on consumer perceptions of e-commerce websites for search and experience products
(2020-01-23)
E-ticaret alanında, özellikle bilinmeyen ve markalaşmamış satıcılar için web sitesi görsel tasarımının ana faktörlerden biri olduğu kabul edilir. Görsel tasarımın unsurları, satıcılar tarafından ürünün kalite bilgilerini ...
Mobile network operator switching behaviors of customers in the turkish telecommunications market: An agent-based model
(2020-05-05)
Bu çalışmada, Türkiye telekomünikasyon pazarı görece yeni bir yaklaşım olan ajan tabanlı modelleme ile modellenmiştir ve kullanıcıların operatör değiştirme davranışları incelenmiştir. Bu yöntemin seçilmesinde ajan tabanlı ...
Investigating resistance factors that affect mobile banking usage
(2020-01-24)
Yenilikçi hizmet adaptasyonunun göz ardı edilen bir bileşeni de tüketicilerin direnç faktörleridir. Mobil bankacılık bu konuda bir istisna olmamakla beraber mevcut çalışma bu bariyerlere; özellikle kullanım, zaman ve risk, ...