• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
    • Search
    •   DSpace Home
    • BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

      All of DSpace
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • This Community
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects

    My Account

    • Login

    Discover

      Language (ISO)
    • English (56)
    • Author
    • 1d77ce779bc319111d925247936bd25d (1)
    • 220555e580a5e54321ed0b84c0837924 (1)
    • 50aba7332196cefb27f1fae5db16997a (1)
    • 571a9badf40c219084bdf2cb57b38e71 (1)
    • 8aa832408c12b6f5fedf5104955922cb (1)
    • Akal, Tuluğ (1)
    • Arslan, Rüveyda Nur (1)
    • Ateş, Alp Anil (1)
    • Aykanat, Gizem (1)
    • Ağalar, M. Fethi (1)
    • ... View More
    • Subject
      Business Administration (56)
      İşletme (56)
    • Consumer behavior (4)
    • Economics (4)
    • Ekonomi (4)
    • Electronic commerce (3)
    • Leader-member exchange (3)
    • Purchasing behavior (3)
    • Social media (3)
    • Turkey (3)
    • ... View More
    • Date Issued
      2020 (56)
      Has File(s)
    • Yes (56)
    • University
    • BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ (56)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-10 of 56

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Global styles
    • Apa
    • Bibtex
    • Chicago Fullnote
    • Help
    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    The making of luxury markets: A comparison of chinese and Turkish patterns 

    Ateş, Alp Anil (2020-02-10)
    Son otuz sene içerisinde, küreselleşme ile birlikte, gelişmekte olan ülkelerdeki insanların harcama alışkanlıkları büyük ölçüde değişti ve gösterişçi tüketim popüler hale geldi. Bu çalışma, lüks tüketim davranışlarını ve ...
    Thumbnail

    Turkish wine industry: A marketing approach 

    Akal, Tuluğ (2020-08-13)
    Thumbnail

    Psychological capital: Links to support, job engagement and organizational commitment 

    Etuzsoy Durgun, Ezgi (2020-08-31)
    Psikolojik Sermaye: İş Yeri Desteği, İş Bağlılığı ve Organizasyonel Bağlılık İlişkisiPozitif psikoloji disiplini, çalışan mutluluğu ve bu mutluluğun sağlayıcılarını anlamak üzere, pozitif duygular, pozitif davranışlar ve ...
    Thumbnail

    Consumer acceptance of wearable technology devices: A cross-cultural study in Turkey and Germany 

    Benderlioğlu, Bengi Meriç (2020-08-28)
    Dünya çapında teknoloji hızla gelişirken, giyilebilir teknoloji cihazları gibi teknolojik ürünlerin çeşitliliği ve popülerliği küresel alanda yükselen trendi yansıtır şekilde gittikçe artmaktadır. Bununla birlikte, ...
    Thumbnail

    On the current status of Marxian economics: Three essays 

    Findikçioğlu, Gündüz (2020-08-17)
    This study comprises three parts.In Part One ,the`traditional II literature of mathematical marxian ecooorriicshas been critically evaluated.My aim is to show that as atheory of exploitation (but not as a price theory) the ...
    Thumbnail

    Financial liquidity, financing constraints and financing patterns 

    Karakoç, Bahadir (2020-06-29)
    Firmalar finansal kısıtlarına ve halka açık olup olmama statülerine göre gruplara ayrılmış ve genişlemeci para politikasıyla küresel kredi likiditesinin yükseldiği bir dönemde finansal kararlarındaki değişimler incelenmiştir. ...
    Thumbnail

    Effects of visual design on consumer perceptions of e-commerce websites for search and experience products 

    Tobola, Hanna Adela (2020-01-23)
    E-ticaret alanında, özellikle bilinmeyen ve markalaşmamış satıcılar için web sitesi görsel tasarımının ana faktörlerden biri olduğu kabul edilir. Görsel tasarımın unsurları, satıcılar tarafından ürünün kalite bilgilerini ...
    Thumbnail

    Mobile network operator switching behaviors of customers in the turkish telecommunications market: An agent-based model 

    Keserel, Ali Can (2020-05-05)
    Bu çalışmada, Türkiye telekomünikasyon pazarı görece yeni bir yaklaşım olan ajan tabanlı modelleme ile modellenmiştir ve kullanıcıların operatör değiştirme davranışları incelenmiştir. Bu yöntemin seçilmesinde ajan tabanlı ...
    Thumbnail

    An application of mathematical programming in production planning 

    İnce, Mehmet Ali (2020-08-17)
    Thumbnail

    Investigating resistance factors that affect mobile banking usage 

    Kohen, Sarp M. (2020-01-24)
    Yenilikçi hizmet adaptasyonunun göz ardı edilen bir bileşeni de tüketicilerin direnç faktörleridir. Mobil bankacılık bu konuda bir istisna olmamakla beraber mevcut çalışma bu bariyerlere; özellikle kullanım, zaman ve risk, ...

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • . . .
    • 6

    Yükseköğretim Kurulu Açık Bilim
    Contact Us | Send Feedback
    Council of Higher Education
     

     


    Yükseköğretim Kurulu Açık Bilim
    Contact Us | Send Feedback
    Council of Higher Education
     

     

    Export citations

    Export the current results of the search query as a citation list. Select one of the available citation styles, or add a new one using the "Citations format" option present in the "My account" section.

    The list of citations that can be exported is limited to 50 items.

    Export citations

    Export the current item as a citation. Select one of the available citation styles, or add a new one using the "Citations format" option present in the "My account" section.

    Export Citations