Browsing FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Subject "Education and Training"
Now showing items 1-8 of 8
-
Bilişimsel düşünme temelli ders etkinliklerinin öğrencilerin eleştirel düşünme becerileri ve problem çözme becerilerine yönelik algıları üzerine etkisinin incelenmesi
(MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020-04-20)ÖZET BİLİŞİMSEL DÜŞÜNME TEMELLİ DERS ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE YÖNELİK ALGILARI ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİBeyza Özkeş Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri ... -
Çevrimiçi öğrenmede hazır bulunuşluk ve çevrimiçi öz-düzenleyici öğrenme becerileri ile öğrencilerin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı, üniversitelerin uzaktan eğitim verilen bölümlerinde öğrenim gören üniversite öğrencilerin çevrimiçi öğrenme hazır bulunuşluk düzeyleri ve çevrimiçi öz-düzenleyici öğrenme becerileri ile web tabanlı ... -
Farklı sınıf kademelerinin matematik öğretmenlerinin sosyomatematiksel norm algısıyla ilişkisi
(MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tez çalışmasının amacı farklı kademelerde görev yapan matematik öğretmenlerinin sosyomatematiksel normlara dair algı ve inançlarını sınıflarına girmeksizin ortaya koymaktır. Araştırma için öncelikle ilgili literatür ... -
İnternet bağımlılığı ve öğrenmeye ilişkin tutumun siberaylaklık davranışlarına etkisi
(MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020-04-20)Bu araştırmanın amacı, internet bağımlılığı ve öğrenmeye ilişkin genel tutumların siberaylaklık davranışlarına etkisinin incelenmesidir. İlişkisel tarama modeli kullanılan bu araştırmanın evrenini 2015-2016 akademik yılında ... -
Ortaokul matematik öğretmenlerinin ölçme öğrenme alanı bağlamında uzmanlık alan bilgilerinin mahiyeti
(MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020-04-09)Bu araştırma ortaokul matematik öğretmenlerinin standart ve standart olmayan birimlerle alan ve hacim ölçme konularında ortaya atılan `alternatif çözüm yollarını analiz etme` ve ` 'neden' sorularına cevap verme` ... -
Ortaokul öğrencilerinin dörtgenleri sınıflandırmaya dair kavramsal anlayışlarının bilgisayar destekli ortamlarda geliştirilmesi
(MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-11-23)Bu araştırmanın amacı ortaokul 5. sınıf seviyesinde dörtgenlerin hiyerarşik yapısının öğrencilerce nasıl yapılandırılabileceğini belirlemektir. Bunu yapabilmek için 5. sınıf seviyesine uygun ve yapılandırmacı kuramın ... -
Öğretmen adaylarının benimsedikleri öğretim modellerinin matematik öğretimlerine etkisi
(MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tez çalışmasının amacı öğretmen olmalarına çok az bir süre kalan ve Özel Öğretim Yöntemleri dersine kayıtlı olan, ilköğretim öğretmen adaylarının matematik öğretimine dair etkisinde kaldıkları matematik öğretim modellerini ... -
Öğretmen adaylarının TPAB yeterlik düzeyleri ile web 2.0 araçlarını kullanım durumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019-01-22)Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının TBAB yeterlik düzeyleri ile Web 2.0 araçlarını kullanım durumları arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Bu çalışma kapsamında, öğretmen adaylarının TPAB yeterlik düzeyleri, Web 2.0 ...