Browsing EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Subject "5E Model"
Now showing items 1-6 of 6
-
5E modeline dayalı olarak hazırlanan ders yazılımının öğrencilerin başarılarına, tutumlarına ve kavram yanılgılarının giderilmesine etkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırma, 5E modeline dayalı olarak hazırlanan ders yazılımının öğrencilerin başarılarına, tutumlarına ve kavram yanılgılarının giderilmesine etkisini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın örneklemini Erzurum ... -
5E modelinin 6. sınıf dil bilgisi öğretiminde başarıya, akademik motivasyona ve kalıcılığa etkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı 5E modeliyle dil bilgisi öğretiminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin başarılarına, akademik motivasyonlarına ve hatırlama düzeylerine olan etkilerini değerlendirmektir. Çalışmanın deneysel uygulaması ... -
7. sınıf Türkçe dersi `Bildirme ve dilek kipleri` konusunun öğretiminde animasyon destekli 5E modelinin başarı, kalıcılık ve tutuma etkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı, yedinci sınıf Türkçe dersi `bildirme ve dilek kipleri` konusunun öğretiminde animasyon destekli 5E yönteminin öğrencilerin başarı, derse yönelik tutum ve görüşlerine etkilerini incelemektir.Araştırma, ... -
Animasyon tekniği ve 5E öğrenme modelinin 8. sınıf ?yaşamımızdaki elektrik? ünitesinin işlenmesinde akademik başarı, tutum ve eleştirel düşünebilme yeteneklerine etkisinin araştırılması
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı, Fen ve Teknoloji dersinde Yaşamımızdaki Elektrik ünitesinin öğretiminde 5E Öğrenme Modeli ve Animasyon Tekniğinin öğrencilerin akademik ba-şarılarına, tutumlarına ve eleştirel düşünebilme yeteneklerine ... -
Fizik eğitiminde farklılaştırılmış öğretim ve 5E öğrenme modelinin farklı değişkenler üzerine etkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı, farklılaştırılmış öğretime dayalı fizik eğitiminin, öğrencilerin akademik başarılarına, fizik öz yeterlik inançlarına, kavram yanılgılarına ve sınıf iklimine etkilerini belirlemektir. Bu amaçla, ... -
Ortaokul 8. sınıflarda hücre bölünmeleri konusunun öğretiminde 5E öğrenme modelinin öğrenci başarısına etkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı, hücre bölünmeleri konusunun öğretiminde yapılandırmacı öğrenme kuramına dayalı 5 E modeline uygun öğrenme ortamını, geleneksel öğrenme ortamıyla karşılaştırarak öğrencilerin başarılarına olan etkisini ...