Search
Now showing items 1-6 of 6
Bankacılık sektöründe müşteri memnuniyeti açısından ürün ve hizmet inovasyon faaliyetlerinin değerlendirilmesi: Karaman ilinde bir uygulama
(2020-08-14)
İnovasyon kavramı, son yıllarda başta bankacılık olmak üzere en çok ilgi gören konuların başında gelmektedir. Günümüz rekabet koşullarında bankalar, karlılıklarını arttırmak ve devamlılıklarını sağlamak için yeni ürün ve ...
Konaklama işletmelerinde müşteri memnuniyeti ve etnosentrizmin müşteri memnuniyet düzeyleri üzerindeki etkisi (Alanya ilçesi örneği)
(2018-08-06)
Konaklama işletmeleri, turistik çekicileri oluşturan işletmeler grubu içerisinde yer alır. Bu grup işletmeler, müşterilerin geceleme yanında, yiyecek-içecek ve kısmen eğlence gereksinimlerini karşılamak üzere kurulan hizmet ...
Sağlık hizmetleri pazarlamasında algılanan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti üzerinde ağızdan ağıza pazarlama faaliyetlerinin etkisini belirlemeye yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Günümüzde hizmet alanında pazarlamanın önem kazanması, sağlık hizmetleri pazarlamasında da önemli gelişmeler kaydedilmesine yol açmıştır. Artık, sağlık kurumlarının hedefleri arasında, daha çok hastayı çekerek gelen hastaları ...
Müşteri memnuniyeti ve sadakatini arttırmada müşteri şikayetleri yönetiminin etkinliği: Bir örnek olay incelemesi
(2018-08-06)
Müşteri şikayetleri yönetimi uygulamaları, müşteriler ile uzun süreli ve karşılıklı ilişkiler geliştirilebilmesi, memnuniyetsizlik yaratan durumların giderilmesi, ürün ve hizmetlere yönelik eksiklerin giderilmesi gibi ...
Bankalarda müşteri kârlılık analizi:Bir alan araştırması
(2018-08-06)
Geçmişten itibaren insanoğlu elindeki kıt kaynaklarla yaşamda kalmayı başarmıştır. Kısıtlı kaynak ve tecrübe ile mühendislik çözümleri üreten işletme yöneticileri, sosyal bilimler konusunda biraz daha pasif davranmaktadırlar. ...
Sağlık işletmelerinde görev yapan sağlık personelinin çalışmalarında motivasyon ve iletişim; Karaman`da bir araştırma
(2018-08-06)
Sağlık sektörü hizmetler sektöründe önemli bir yere sahip bulunmaktadır. Hizmetlerde ürünler gibi bir değere sahiptir. Sağlık hizmetlerinin etkin sunulması fiziksel imkânlara bağlı olduğu kadar hizmeti sunan personele de ...