Search
Now showing items 1-10 of 11
Psychological distance to the (un)familiar
(2019-06-02)
Varlıklar ya da olaylar şimdi ve buradan olan uzaklıklarına göre farklı kurgusal düzeylerde tasvir edilebilir. Kurgusal düzey teorisine (KDT) göre psikolojik olarak uzak olan ögeler yakın olan ögelere kıyasla daha yüksek ...
Online price-related behavior and attitude toward various pricing models
(2018-08-06)
Tüketicilerin fiyata yönelik tutum ve davranışlarının, satın alma süreçlerindeki önemi uzun zamandır bilinmektedir. Bu tutum ve davranışları şekillendirmek ve yön vermek adına satıcılar, her dönem farklı pazarlama uygulamaları ...
The impact of company trustworthiness on the success of cause-related marketing programs
(2018-08-06)
Son yirmi senedir, nedene bağlı pazarlama (NBP) faaliyetlerinin tüketici tutum ve davranışları üzerindeki etkisini araştırmak üzere artan bir çaba sergilenmektedir. Tüketiciler, aynı sektörde faaliyet gösteren ve benzer ...
The Internet as a marketing environment: Consumer perceptions, attitudes and behavior
(2018-08-06)
Internet'in Bir Pazarlama Ortamı Olarak İncelenmesi: Tüketici Algılamaları, Tutum ve Davranışları Hande Bahar Kunıloğlu (Türker) Bu çalışmadaki amaç, tüketicilerin Intemet'i bir karar verme ve satin alma ortamı ...
Environmental concern in car purchasing behaviour
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, İstanbul'daki otomobil sahiplerinin çevreye duyarlılıklarını ölçmek ve çevresel bilincin otomobil satın alma kararlarında yaptığı etkileri genel olarak incelemektir. Bu amaç doğrultusunda ele ...
Impact of sales promotions on consumer purchasing patterns for non-durable goods
(2018-08-06)
Satış Promosyonlarının Tüketicilerin Dayanıksız Tüketim Maddeleri Satın Alma Biçimlerine Etkileri Yazan Deniz Kalafat Bu tez, Türkiye dayanıksız tüketim maddeleri sektöründe, satış promosyonlarının tüketicilerin satın alma ...
Consumer attitudes toward and acceptance of personalization attempts in the online environment
(2018-08-06)
Internet kullanımının yaygınlaşması sayesinde, teknoloji ve dinamik etkileşim, kişiselleştirilmiş ürün ve servislerin geniş kitlelere rekabetçi fiyatlarla sunulmasını mümkün hala getirmiştir. Tüm bu gelişmeler pazarlamacıları ...
Consumer behavior in seramic vitrified products
(2018-08-06)
Son yallarda banyo mekanı ve elemanları yeni anlamlar kazanmaya başlamıştır, özellikle endüstrileşme, artan yapılaşma, değişen yaşam tarzları, kültürel değerler ve sosyal alışkanlık lar banyo tasarımını başlıca etkileyen ...
Categorization flexibility and schema incongruity effect on new product evaluations
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı kategori temelli transfer (category based transfer) sürecinin ve şema uyumsuzluğunun (schema incongruity) yeni ürünlerin kategorizasyonu ve değerlendirmesine olan etkilerini araştırmaktır.Araştırmada ...
The link between the self and the fear of missing out in marketing
(2020-08-17)
Teknolojideki gelişmelerle birlikte, günümüz tüketicileri, yaşamlarındaki her tüketim kararı için geniş bir seçenek yelpazesine sahiptir. Alternatiflerin varlığı tüketicilerin yaşamını zenginleştirse de, hepsinin elde ...