Browsing EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Subject "Academic achievement"
Now showing items 1-5 of 5
-
C# programlama dersinde, çoklu ortam tasarım ilkelerine göre hazırlanmış materyallerin moodle öğrenme yönetim sistemi üzerinden kullanılmasının yüksek öğrenim öğrencilerinin bilişsel yüklerine ve ders başarılarına etkisi
(BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Araştırmanın genel amacı; C# Programlama dersinde, çoklu ortam tasarım ilkelerine göre hazırlanmış materyallerin MOODLE Öğrenme Yönetim Sistemi üzerinden kullanılmasının yüksek öğrenim öğrencilerinin bilişsel yüklerine ve ... -
Göstergebilimsel çözümleme yönteminin Türkçe dersi okuma etkinliklerine uyarlanması
(BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı, Türkçe dersi okuma etkinliklerinde kullanılmak üzere göstergebilimsel yönteme dayalı çözümlemenin, öğrencilerin metni anlama becerileri üzerinde etkili olup olmadığının belirlenmesidir. Araştırma ... -
İlköğretim 8. sınıf matematik dersinde etkinlik temelli öğretimin akademik başarıya etkisi
(BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı ilköğretim 8.sınıf matematik dersinde etkinlik temelli öğretimin geleneksel öğretim yöntemine kıyasla öğrencilerin akademik başarısına olan etkisini belirlemektir.Bu araştırma nicel ve nitel araştırma ... -
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının problem çözmede modelleme ve işlem başarılarının belirlenmesi
(BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-02-09)Günümüzde matematiksel düşünme, günlük hayatla matematik arasında ilişki kurabilme, iletişim yoluyla matematik kavramlarını kullanabilme, etkili ve doğru çıkarım yapabilme, eğitim çalışmalarının önemli bir bölümünü ... -
The impact of multiple intelligence tendencies and learning styles on the academic achievement of English language teaching students at university
(BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-12-01)Öğrenme önemli ve farklılıklar değerlidir. Günümüz eğitim anlayışı bu önem ve değeri dikkate alarak öğrenme tasarımlarında bu farklılıklara özen göstermektedir, Böyle bir anlayıştan ortaya çıkan `Öğrenme Stilleri` ve `Çoklu ...