Search
Now showing items 1-10 of 17
Türkiye`nin marka kişiliğinin destinasyon imajı üzerindeki etkisine yönelik bir çalışma: Sırbistan örneği
(2021-02-15)
Bu tezin amacı, Türkiye'nin marka kişiliğinin destinasyon imajı üzerindeki etkisini ölçmeye çalışmaktır. Araştırma kapsamında Türkiye'yi ziyaret eden Sırbistan vatandaşları arasından seçilen kitleye Türkiye'nin ...
Örgütsel sinizm, işe yabancılaşma ve kişilik ilişkisi: TRB1 bölgesi otel işgörenleri üzerinde bir araştırma
(2021-02-26)
Bu çalışmanın amacı, TRB1 (Malatya, Elazığ, Tunceli, Bingöl) bölgesinde faaliyet göstermekte olan dört ve beş yıldızlı otel işletmeleri işgörenlerinin örgütsel sinizm algıları, işe yabancılaşma eğilimleri ve kişilik ...
Erzurum ili kongre turizm potansiyelinin değerlendirilmesi: Turizm konaklama işletmeleri yöneticilerine yönelik bir uygulama
(2021)
Bu çalışma, Erzurum ilinin kongre turizmi potansiyelinin değerlendirilmesi ve bupotansiyelin arza çevrilmesi konusunda neler yapılması gerektiğine yönelik biraraştırmadır. Bu amaçla turizm sektöründe yönetici pozisyonunda ...
Gastro turistlerin tipolojisinin belirlenmesi: Gaziantep ölçeğinde bir uygulama
(2021-02-08)
Bu çalışmanın temel amacı gastronomi turizmine katılan gastro turistlerin tipolojisini belirlemektir. Çalışmanın alt amacı ise tespit edilen tipolojiler ile gastro turistlerin demografik özellikleri ve seyahat davranışları ...
Örgütsel sinizm, işe yabancılaşma ve kişilik ilişkisi: TRB1 bölgesi otel işgörenleri üzerinde bir araştırma
(2021-02-26)
Bu çalışmanın amacı, TRB1 (Malatya, Elazığ, Tunceli, Bingöl) bölgesinde faaliyet göstermekte olan dört ve beş yıldızlı otel işletmeleri işgörenlerinin örgütsel sinizm algıları, işe yabancılaşma eğilimleri ve kişilik ...
Sosyal girişimcilik ve sürdürülebilir turizm: Uzundere örneğinde bir karma yöntem araştırması
(2021)
Sürdürülebilir turizmin sağlanmasına duyulan ihtiyaç her geçen gün farklı yönetim ve uygulamaların yaratılmasına sebep olmaktadır. Söz konusu uygulamalar arasında sosyal girişimciliğin etkisi günümüzde daha çok fark edilmeye ...
Türkiye`nin marka kişiliğinin destinasyon imajı üzerindeki etkisine yönelik bir çalışma: Sırbistan örneği
(2021-02-15)
Bu tezin amacı, Türkiye'nin marka kişiliğinin destinasyon imajı üzerindeki etkisini ölçmeye çalışmaktır. Araştırma kapsamında Türkiye'yi ziyaret eden Sırbistan vatandaşları arasından seçilen kitleye Türkiye'nin ...
Gastronomi turizmi kaynağı olarak gastronomi rotaları: Schleswig-Holstein Peynir Rotası örneği üzerinden Kars Peynir Rotası model önerisi
(2021)
Son yıllarda gastronomi turizmi potansiyeline sahip bölgeler bu varlığını değerlendirmek için çeşitli arayışlar içerisine girmiştir. Gastronomi zenginliğiyle öne çıkan bölgelerin gastronomi turizmi potansiyelinin ...
Gastro turistlerin tipolojisinin belirlenmesi: Gaziantep ölçeğinde bir uygulama
(2021-02-08)
Bu çalışmanın temel amacı gastronomi turizmine katılan gastro turistlerin tipolojisini belirlemektir. Çalışmanın alt amacı ise tespit edilen tipolojiler ile gastro turistlerin demografik özellikleri ve seyahat davranışları ...
Müşteri nezaketsizliğinin işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisi: palandöken ve sarıkamış kayak merkezi çalışanları üzerine bir uygulama
(2021)
Bu araştırmanın temel amacı, nezaketsiz müşteri davranışına maruz kalan otelişletmeleri çalışanlarının işten ayrılma niyetiyle olan ilişkisini incelemektir.Araştırmanın ilk bölümünde teorik kısma yer verilmiştir. Bu bölümde ...