Search
Now showing items 1-3 of 3
Türkiye`nin marka kişiliğinin destinasyon imajı üzerindeki etkisine yönelik bir çalışma: Sırbistan örneği
(2021-02-15)
Bu tezin amacı, Türkiye'nin marka kişiliğinin destinasyon imajı üzerindeki etkisini ölçmeye çalışmaktır. Araştırma kapsamında Türkiye'yi ziyaret eden Sırbistan vatandaşları arasından seçilen kitleye Türkiye'nin ...
Örgütsel sinizm, işe yabancılaşma ve kişilik ilişkisi: TRB1 bölgesi otel işgörenleri üzerinde bir araştırma
(2021-02-26)
Bu çalışmanın amacı, TRB1 (Malatya, Elazığ, Tunceli, Bingöl) bölgesinde faaliyet göstermekte olan dört ve beş yıldızlı otel işletmeleri işgörenlerinin örgütsel sinizm algıları, işe yabancılaşma eğilimleri ve kişilik ...
Gastro turistlerin tipolojisinin belirlenmesi: Gaziantep ölçeğinde bir uygulama
(2021-02-08)
Bu çalışmanın temel amacı gastronomi turizmine katılan gastro turistlerin tipolojisini belirlemektir. Çalışmanın alt amacı ise tespit edilen tipolojiler ile gastro turistlerin demografik özellikleri ve seyahat davranışları ...