Birleştirilmiş sınıflarda Türkçe öğretiminin incelenmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmada, Birleştirilmiş Sınıflı İlköğretim Okullarında işlenen Türkçe dersi ele alınmaya çalışılmıştır.Araştırmanın I. bölümünde; problem, Türkçe kavramı, Türkçenin tanımı ve Türkiye'deki tarihi gelişimi, Türkçe ünitelerinin uygulanmasıyla ilgili esaslar, birleştirilmiş sınıf kavramı, uygulanma nedenleri, oluşturma biçimleri, uygulamanın faydaları ve zararları ele alınmıştır.II. bölümde; araştırmanın amacı, önemi, sınırlılıkları, veri toplama teknikleri ve tanımlar ele alınmıştır.III. bölümde ise; etkinliklerin planlanması, yapılan çalışmalar, sınıf yönetimi, yöntem ve teknikler, kullanılan araç gereçler ve ölçme değerlendirme etkinlikleri ele alınmıştır. This study has focused on joint primary schools and the Turkish lesson given in these schools.In the first chapter, problem, the concept the definition, and the historical devolopment of Turkish, the principles of the application of the units of Turkish lesson, the concept of joint classes, the reasons of application, the way they are formed, and the advantages and disadvantages of these classes were examined.In the second chapter, the purpose, importance, limitations and data collection techniques, and definitions have been given.In the third chapter, the planning of the activities, the studies, classroom management, methods and techniques, materials and data evaluation studies were given.
Collections