Search
Now showing items 1-7 of 7
Yönetici eğitiminde karar verme becerilerinin geliştirilmesi
(2018-08-06)
ÖZET Sürekli gelişme içerisinde olan zamanımız iş yaşamında, işletmelerin varlıklarım sürdürebilmesi ve gelişebilmesi, ellerindeki madde ve insan kaynaklarını etkin ve verimli bir biçimde kullanabilmelerine bağlıdır. Bunun ...
Türkiye`de kaymakamların zaman yönetimi
(2018-08-06)
TÜRKÇE ÖZET Zaman çok değerli bir kaynak. Eşsiz ve bulunmaz, kullanıldığında tekrar geri getirilemez. Onun yerine başka bir alternatif düşünülemez, kıt bir kaynak. Hepimizin demokratik olarak sahip olduğu tek şey. Bütün ...
Yöneticilerin dönüştürücü ve işe yönelik liderlik eğilimleri ile kişilik özelliklerinin ilişkisi: Bir örnek olay
(2018-08-06)
Yönetim araştırmalarının temel konusunu, yöneticilerin, diğer bir ifade ile formal liderlerin ne tarz davranışlar sergilediği ve bu davranışların organizasyonu ne şekilde etkilediği oluşturmaktadır. Lider pozisyonunda ...
Esnek çalışma ortamında yönetim ve yönetici geliştirme
(2020-12-23)
ÖZET Günümüzdeki yönetim anlayışı, tarihi süreç içerisinde değişmiştir. Klasik yönetim yaklaşımının öngördüğü belirli kural ve ilkeler ile yönetim anlayışı, zamanla ihtiyaçlara cevap veremez duruma gelmiş, dolayısıyla yeni ...
Örgütlerde, yönetimin rolü ve işgücü verimliliğine etkisi (Arma Filtre Sistemleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. örneği)
(2018-08-06)
ÖZET Günümüz işletmelerinde, değişme ve gelişmenin sürekli hızlandığı, bilgi ve teknolojinin çeşitlendiği ve rekabetin yoğunlaştığı bir dönem yaşanmaktadır. Başka bir ifadeyle, yenilik yapmak, bilgi üretmek ve rekabet ...
4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinde yöneticilerin liderlik davranışlarına yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
ÖZET Otel işletmelerinde Liderlik, çalışanın daha kaliteli olması ve daha üstün hizmet vermesi açısından önemlidir. Günümüz piyasasında, daha kaliteli hizmet veren bir işletme de diğer işletmelere göre bir adım ilerdedir. ...
Yönetici tipleri ve iç müşteri tatmini bir süpermarket zinciri uygulaması
(2018-08-06)
ÖZET Bir ülkenin ekonomik bakımdan gelişmişlik düzeyini gösteren ölçütlerden biri, o ülkenin ticaretine yön veren pazarlama kurumlarının yapılan ve bu kurumların pazarlama faaliyetlerini yerine getirme dereceleridir. ...