Search
Now showing items 1-10 of 36
Evaluation of A1 Level program at an English preparatory school in a Turkish university: A case study
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı İstanbul'da bir özel üniversitenin İngilizce Hazırlık Okulu'nda bulunan öğrencilerin, yabancı dil olarak İngilizce öğreten öğretmenlerin, seviye koordinatörünün ve program yöneticisinin, A1 ...
Investigating l2 motivational self system of Turkish learners of English: A correlational study
(2018-08-06)
Bu çalışma, Dörnyei'nin (2005, 2009) İkinci Dil Öğreniminde Öz MotivasyonSistemi'ni Türkiye'de Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenimi bağlamında araştırmayıamaçlamaktadır. Çalışmanın özel amacı (1) İngilizce ...
Students` perceptions on L2-only policy in EFL classrooms
(2020-10-07)
Bu araştırma öğrencilerin sınıf içinde ikinci dilin (İngilizce) zorunlu olması ve anadilin yasak olması hakkındaki görüşlerini araştırmayı hedeflemiştir. Araştırma, zorunlu olan hedef dilin sınıf içinde kullanımına ilişkin ...
A study on L2 motivational self-system of Turkish learners of English in tertiary education
(2020-10-07)
Bu çalışmanın öncelikli amacı Dörnyei (2005, 2009)'nin İkinci Dil Öğreniminde Öz Motivasyon Sistemi'ni bir hazırlık programında Türkiye'de yabancı dil öğrenimi bağlamında araştırmayı amaçlamaktadır. Bu ...
The effect of web 2.0 tools on Turkish EFL students` peer review types, attitude and writing performance
(2020-12-16)
Son zamanlarda teknolojik araçların kullanımı eğitim alanında popülerlik kazandı. Teknolojinin dil öğrenimine etkisi üzerine de bu bağlamda pek çok çalışmalar yapıldı. Akran dönütü diğer yandan öğrencilerin yazma becerilerindeki ...
The role of code switching in English as a foreign language classes: A case study at a private k-8 school
(2018-08-06)
Tarih boyunca İngilizce dili eğitimindeki yaklaşım ve metot değişiklikleri sebebiyle, anadil kullanımı yabancı dil eğitimi alanında en çok tartışılan konulardan biri olmuştur. Son zamanlardaki yaklaşımların çoğunun anadil ...
Needs-based course evaluation for 2nd grade English learners: A case from Turkey
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı 2. sınıfta okuyan Türk öğrencilerin İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenmeye karşı olan tutumlarını tanımlamanın dışında, dört becerinin, gramer yapılarının ve de sözcüklerin gelişimiyle alakalı bu ...
Efl learners` insight into process oriented approach: An in-depth analysis of students` perceptions on l2 writing skills, habits and strategies
(2019-06-17)
Süreç odaklı yazma yaklaşımı geleneksel yazma öğretimi yöntemlerinde bir yenilik olarak kabul edilmektedir. Birçok çalışma süreç odaklı yaklaşımı avantajları bakımından ya da diğer yaklaşımlarla karşılaştırak ele alırken, ...
Metacognitive reading strategy awareness of b1 level prep class students
(2018-08-06)
Bu araştırma, TC. Bahçeşehir Üniversitesi Hazılık Sınıfı B1 seviye öğrencilerinin okuma becerilerindeki üstbilişsel strateji farkındalığını ölçmeyi hedeflemektedir. 100 tane B1 seviye öğrencinin okumadaki üstbilişsel ...
The effect of multicultural awareness raising instruction on foreign language speaking anxiety
(2020-10-07)
Bu çalışmanın amacı, çok kültürlü farkındalık arttırma faaliyetlerinin orta seviye askeri öğrencilerin konuşma kaygısı düzeyindeki etkisini araştırmaktır. Karma yöntemler araştırma tasarımını benimseyen çalışmada, 50 orta ...