Browsing EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Subject "Argumentation based science learning"
Now showing items 1-4 of 4
-
Argümantasyon destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin 8.sınıf `basit makineler` konusunun öğretimine etkisi
(SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)Bu araştırmanın amacı, 8. Sınıf Fen Bilimleri dersi öğretim programında yer alan `Basit Makineler` konusunun öğretiminde kullanılan ve argümantasyon ile desteklenen probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin akademik ... -
Argümantasyona dayalı fen laboratuvarı uygulamalarının bilimsel süreç becerileri, laboratuvara yönelik tutum ve yaratıcılığa etkisi
(SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-12-25)Argümantasyon bilimsel düşüncelerin, deneysel ya da teorik delillere dayandırıldığı etkileşim sürecinin tamamını kapsar.Ülkemizde, argümantasyona dayalı fen laboratuvarı uygulamalarının öğretmen adaylarına etkisi ile ilgili ... -
Fen eğitiminde argümantasyon temelli öğretimin etkililiği: Meta-analiz çalışması
(SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-02-27)Araştırmanın amacı Türkiye'de 2007-2018 yılları arasında yapılan fen derslerinde Argümantasyon Temelli Öğretim (ATÖ) kullanan çalışmaların bulgularını meta-analiz yoluyla birleştirerek akademik başarı, bilimin doğası, ... -
`Maddenin tanecikli yapısı` konusunun öğretiminde argümantasyon tabanlı öğretim yönteminin fen başarısına ve tartışma istekliliğine etkisi
(SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-06-10)Bu çalışmada argümantasyon tabanlı öğretim yöntemine göre yürütülen uygulamaların, öğrencilerin fen başarılarına ve tartışma istekliliklerine olan etkilerini incelemek amaçlanmıştır.Bu çalışmada nicel araştırma yöntemi ...