Search
Now showing items 1-10 of 119
Pazarlama 3.0 açısından kurumsal sosyal sorumluluk algısının müşteri tatmini ve müşteri sadakatiyle ilişkisi üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Pazarlama; küresel kültür, teknoloji ve iş hayatındaki gelişmeler doğrultusunda evrim geçirdikçe, pazarlama uygulamaları da çağın gerekliliğine uygun hale gelmektedir. Bu gelişmeler ışığında insanı merkeze alan Pazarlama ...
İnternetten alışveriş yapan tüketicilerin tipolojisi ve bir araştırma
(2018-08-06)
Günümüzde tüketici davranışı araştırmaları pazarlama dalının temelini oluşturmaktadır. Pazarlama araştırmalarını gerçekleştiren akademisyenler, işletme sahipleri ya da yöneticiler, tüketicilerin davranışlarına doğrudan ...
Teknolojik öğrenme ve organizasyonel öğrenmede tamamlayıcılık: Bir firma incelemesi
(2018-08-06)
Rekabetçiliğin günden güne arttığı günümüzde öğrenmenin önemi de dünya çapında organizasyonlar tarafından kabul edilmeye başlamıştır. Bu çalışmada bir firmada teknolojik öğrenme ve organizasyonel öğrenmenin nasıl oluştuğu ...
Türkiye`de ihracat yapan KOBİ`lerin ortaklık ve sermaye yapılarının ihracat performansına etkisi
(2018-08-06)
Ekonomik düzey, sanayileşme düzeyi, teknolojik durum, pazar büyüklüğü, çalışan sayısı, faaliyet gösterilen sektörün veya üretilen ürünün özellikleri gibi birtakım ölçütler göz önünde bulundurularak farklı ülke ve kuruluşlarca ...
Bir ıot ürününün mobil uygulamasının qfd yöntemi ile tasarlanması
(2019-11-26)
Bugünlerde sıklıkla duyduğumuz bir kavram olan IoT, Internet of Things kavramının kısaltmasıdır ve `Nesneler Interneti` anlamına gelmektedir. Günümüzde cihaz kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte, cihazları birbirine ...
Taşınır mallara ilişkin kampanyalı satım sözleşmesi
(2018-08-06)
Tekstil sektörü çalışanlarının örgütsel bağlılık ve algılanan liderlik deneyimlerine yönelik nicel bir araştırma
(2020-01-10)
Örgütsel bağlılık konusu 1960'larda araştırılmaya başlanmış, günümüzde de üzerine sıklıkla çalışılan bir konu haline gelmiştir. İnsanlık tarihi kadar eski olan liderlik kavramına baktığımızda ise farklı liderlik ...
Sosyal medyada marka topluluklarının önemi ve bir araştırma
(2019-02-18)
Markaların ve şirketlerin sosyal medyada nasıl davranacakları, ne tür etkinliklerde bulunacakları süregelen bir tartışma konusudur. Bazı araştırmacılar, sosyal medyanın markalar için müşteriyle ilişkilerini geliştirmesinde ...
Psikolojik taciz; öğretim elemanlarına yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Bu tez çalışmasında psikolojik taciz konusu ele alınmıştır. Çalışmanın birinci bölümünde psikolojik tacizin tanımı ve tarihçesi, genellikle hangi tür saldırgan davranışları kapsadığı, nasıl bir süreç olduğu, başlıca taciz ...
Tüketici kültürü çerçevesinde yaşam tarzının önemi ve marka tercihi: Bir araştırma
(2018-08-06)
Ürünlerin sembolik ve kültürel nesneler haline dönüşmesiyle birlikte tüketici toplumunda tüketiciyi demografik verilerin ötesinde inceleme gereği artmıştır. Dahası, günümüzde ürünler değil markalar konuşmaktadır. Markaların ...