• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
    • Search
    •   DSpace Home
    • BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

      All of DSpace
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • This Community
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects

    My Account

    • Login

    Discover

      Language (ISO)
    • English (4)
    • Author
    • a1fbfc95d87e394ce8bf8bd6c46441bb (1)
    • Göker, Deniz (1)
    • Gürhan, Zeynep (1)
    • Hoşder, Yasemin (1)
    • Subject
    • Business Administration (4)
    • İşletme (4)
      Marketing (4)
      Turkey (4)
    • Adjustment (1)
    • Brabd identity (1)
    • Brand (1)
    • Brand personality (1)
    • Consumer perception (1)
    • Consumers (1)
    • ... View More
    • Date Issued
    • 2018 (4)
    • Has File(s)
    • Yes (4)
    • University
      BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ (4)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-4 of 4

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Global styles
    • Apa
    • Bibtex
    • Chicago Fullnote
    • Help
    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    An empirical investigation of brand personality equivalence for global brands: A comparison of Turkey and India 

    Şen, Duygu (2018-08-06)
    Marka kimliğinin başlıca öğelerinden biri olan marka kişiliği, markayı farklılaştırma gücüyle pazarlamacılar ve reklamcılar için stratejik öneme sahip bir pazarlama aracıdır. Global markalar, dünya çapında köklü kişiliklere ...
    Thumbnail

    Product standardization versus adaptation in international marketing: A case study of a Turkish exporting firma 

    Hoşder, Yasemin (2018-08-06)
    KISA ÖZET Uluslararası Pazarlamada Ürünün Standardizasyonu ve Adaptasyonu: Bir Türk İhracatçı Firma için Uygulama Yasemin Hoşder Bu çalışma, bir Türk ihracatçı şirket için, şirketin algılanan performansı ile ürün karışımı ...
    Thumbnail

    Quality of life as perceived by the Turkish consumer 

    Gürhan, Zeynep (2018-08-06)
    Ill ÖZET `Yaşam Kalitesi`- bütün kültürlerde, her zaman ilgi odağı olan konu i Bu çalışmanın amacı yaşam kalitesi ve yaşam kalitesinin pazarlamayla olan ilişkisi üzerine yazın taraması yapmak ve Türk tüketicilerinin yaşam ...
    Thumbnail

    The Country, product and tourism image of Turkey in France 

    Göker, Deniz (2018-08-06)
    Ülke imajı uluslararası pazarlama ve turist endüstrisi için çok önemli bir kavramdır- Bu alanda, özellikle ürün imaj i konusunda birçok araştırma yapılmış olmasına rağmen bu imajı etkileyen etkenler yeteri kadar incelenmemiştir-, ...


    Yükseköğretim Kurulu Açık Bilim
    Contact Us | Send Feedback
    Council of Higher Education
     

     


    Yükseköğretim Kurulu Açık Bilim
    Contact Us | Send Feedback
    Council of Higher Education
     

     

    Export citations

    Export the current results of the search query as a citation list. Select one of the available citation styles, or add a new one using the "Citations format" option present in the "My account" section.

    The list of citations that can be exported is limited to 50 items.

    Export citations

    Export the current item as a citation. Select one of the available citation styles, or add a new one using the "Citations format" option present in the "My account" section.

    Export Citations