Search
Now showing items 1-6 of 6
Expectations for the roles of cooperating teachers and university supervisors during the practice teaching period as perceived by university supervisors, cooperating teachers and student teachers
(2018-08-06)
Bu çalışma, öğretmenlik uygulamasındaki üç grubun, uygulama öğretim elemanı, uygulama öğretmeni ve öğretmen adayının, uygulama öğretim elemanı ve uygulama öğretmeninin görev ve sorumluluklarından beklentilerini incelemeyi ...
The Relationship between collaboration and professional development: Possible effects of EFL student teacher / supervising teacher dialogue on the beliefs and instructional practices of the EFL supervising teachers
(2018-08-06)
İşbirliği ile mesleki gelişim ilişkisi: Öğretmen adayı ile kurulacak işbirliği odaklı bir diyalogun, uygulama öğretmenliği rolünü üstlenecek öğretmenlerin yabancı dil öğretimine ilişkin düşünceleri ve benimsemiş oldukları ...
Effectiveness of corpus consultancy in teaching verb+noun collocations to first-year elt students
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, veriye dayalı öğrenme yönteminin, belirgin öğretimin ve birleştirilmiş yöntemin ileri seviyede İngilizce öğrenen Türk öğrencilerine eylem+ad söz öbeklerini öğretmedeki etkinliğini incelemektir. Söz ...
Pre-service teachers` plausibility perceptions of global climate change:The role of cognitive, behavioral and personal variables
(2018-08-06)
Bu çalışmanın temel amacı, öğretmen adaylarının iklim değişikliğini akla yatkın bulmalarında bilişsel, davranışsal ve kişisel değişkenlerin rolünü incelemektir. Çalışmanın örneklemini Türkiye'de bir devlet üniversitesinde ...
The effects of a practicum on pre-service English teachers` l2 grammar teaching
(2020-08-28)
Bu çalışma İngilizce öğretmeni adaylarının iletişim odaklı bir yabancı dil eğitimi ortamında İngilizce öğrenme ve öğretmedeki rollerine ilişkin inanç ve tercihlerini ortaya çıkarmaktır. Bu öğretim modelinin tartışılan ...
Scientific thinking skills among prospective science teachers
(2018-08-06)
ÖZET ADAY FEN ÖĞRETMENLERİ İÇİN BİLİMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ Bu çalışmanın amacı öğretmen adayları, özellikle birinci ve son sınıf aday fen öğretmenleri için gerekli bilimsel düşünme becerilerini saptamaktır. Bilimsel düşünme ...