Search
Now showing items 1-4 of 4
An empirical investigation of brand personality equivalence for global brands: A comparison of Turkey and India
(2018-08-06)
Marka kimliğinin başlıca öğelerinden biri olan marka kişiliği, markayı farklılaştırma gücüyle pazarlamacılar ve reklamcılar için stratejik öneme sahip bir pazarlama aracıdır. Global markalar, dünya çapında köklü kişiliklere ...
Product standardization versus adaptation in international marketing: A case study of a Turkish exporting firma
(2018-08-06)
KISA ÖZET Uluslararası Pazarlamada Ürünün Standardizasyonu ve Adaptasyonu: Bir Türk İhracatçı Firma için Uygulama Yasemin Hoşder Bu çalışma, bir Türk ihracatçı şirket için, şirketin algılanan performansı ile ürün karışımı ...
Quality of life as perceived by the Turkish consumer
(2018-08-06)
Ill ÖZET `Yaşam Kalitesi`- bütün kültürlerde, her zaman ilgi odağı olan konu i Bu çalışmanın amacı yaşam kalitesi ve yaşam kalitesinin pazarlamayla olan ilişkisi üzerine yazın taraması yapmak ve Türk tüketicilerinin yaşam ...
The Country, product and tourism image of Turkey in France
(2018-08-06)
Ülke imajı uluslararası pazarlama ve turist endüstrisi için çok önemli bir kavramdır- Bu alanda, özellikle ürün imaj i konusunda birçok araştırma yapılmış olmasına rağmen bu imajı etkileyen etkenler yeteri kadar incelenmemiştir-, ...