Search
Now showing items 1-5 of 5
Moderators of the relationship between market orientation and business performance: Findings from Turkey
(2018-08-06)
KISA ÖZET Pazar Yönelimi ile İşletme Performansı Arasındaki İlişkiyi Etkileyen Faktörler: Türkiye Pazarındaki Durum Neva Hatiboğlu Yalman Bu çalışmadaki amaç, öncelikle pazar yönelimi ile işletme performansı arasındaki ...
Service quality measurement -Case of an information technology company-
(2018-08-06)
ÖZET Servis Kalitesi Ölçülmesi - Bir Bilişim Teknoloji Şirketi Vaka Çalışması TEMUÇIN OKAN AKIN Servis kalitesi gün geçtikçe hizmet ve ürünleri farklılaştırmak için anahtar haline gelmektedir. Ana ürünlerin birbirine benzer ...
Market orientation as a correlate of business performence
(2018-08-06)
KISA ÖZET Bu çalışmanın amacı, Türkiye'nin hijyenik kağıt ürünleri sektöründe pazar oryantasyonuna sahip olmanın stratejik iş birimlerinin performansı üzerine etkisini araştırmaktır. Pazar oryantasyonuna sahip olmak, ...
An integrated framework for marketing in an organizational setting: The case of Turkey
(2018-08-06)
KISA ÖZET Kurumsal Yapı İçerisinde Pazarlama Üzerine Bütünsel Bir Çalışma: Türkiye Pazarındaki Durum Bu çalışmadaki amaç, öncelikle kurumsal yönelim, stratejik yönelim, kurumsal kültür, kurumsal yetenekler, kurum formu ve ...
Learning orientation and market information processing: Effects on marketing and organizational outcomes
(2018-08-06)
Bu çalışma, öğrenme yönelimi ile işletme performansı arasında doğrudan ve ayrıca pazar bilgisi işleme ve pazarlama etkinliği aracılığıyla dolaylı olarak bir ilişki kurma amacı güden teorik bir model öne sürmektedir. Bahsi ...