Search
Now showing items 1-7 of 7
Usage of current mobile marketing services and evaluation of potential future applications
(2018-08-06)
Dünya çapında mobil teknoloji gelişmekte ve cep telefonu kullanımı artmaktadır. Bu gelişmeler, başta pazarlama olmak üzere diğer iş alanlarını da etkilemektedir. Cep telefonları sadece ses ve SMS (Kısa Mesaj Servisi) gibi ...
Online price-related behavior and attitude toward various pricing models
(2018-08-06)
Tüketicilerin fiyata yönelik tutum ve davranışlarının, satın alma süreçlerindeki önemi uzun zamandır bilinmektedir. Bu tutum ve davranışları şekillendirmek ve yön vermek adına satıcılar, her dönem farklı pazarlama uygulamaları ...
The Internet as a marketing environment: Consumer perceptions, attitudes and behavior
(2018-08-06)
Internet'in Bir Pazarlama Ortamı Olarak İncelenmesi: Tüketici Algılamaları, Tutum ve Davranışları Hande Bahar Kunıloğlu (Türker) Bu çalışmadaki amaç, tüketicilerin Intemet'i bir karar verme ve satin alma ortamı ...
Consumer loyalty in the online environment
(2018-08-06)
Müşteri sadakatinin önemi uzun süreden beri bilinen bir konudur. Araştırmacılar, e-sadakatin önşartlarıyla ilgili bazı modeller geliştirmişlerdir. Bu çalışmada, bu modellerden Srinivasan, Anderson, Ponnavolu'nun 8C ...
Consumer attitudes toward and acceptance of personalization attempts in the online environment
(2018-08-06)
Internet kullanımının yaygınlaşması sayesinde, teknoloji ve dinamik etkileşim, kişiselleştirilmiş ürün ve servislerin geniş kitlelere rekabetçi fiyatlarla sunulmasını mümkün hala getirmiştir. Tüm bu gelişmeler pazarlamacıları ...
A Study on internet-new marketing medium
(2018-08-06)
ÖZET INTERNET- YENİ PAZARLAMA ORTAMI Çiğdem Şekeryapan Internet'in iş aracı olarak artan popüleritesi; Internet'in şu anki kapasitesi ve gelecekteki gelişme beklentisi, cazip özellikleri, bilgi ve kaynakların ...
A study on sequential internet auctions using agent-based modeling approach
(2018-08-06)
Internetin yaygın kullanımı ile birlikte, internet üzerinden malların ticareti icin yapılan müzayedeler daha çok kullanılmaya başlanmıştır. Bunun nedeni, Internet sayesinde bu müzayedelerde pazara yönelik bilginin neredeyse ...