Search
Now showing items 1-10 of 23
Environmental concercn and attitudes and its impact on buying behaviour
(2018-08-06)
VI ÖZET Bu çalışmanın amacı, İstanbul'da yaşayan ve lise ve üzeri eğitim düzeyindeki nüfusun, çevresel bilinç ve davranışları ile, bu bilincin, tüketicinin satın alma alışkanlıklarına olan etkileri konularında genel ...
Effects of music on consumer memory, attitudes and time perception
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, müziğin tüketici davranışlarının çeşitli boyutlarına olan etkilerini araştırmaktır.İlk deney, tempo ve ritmin tüketicilerin zaman algısı üzerindeki etkisini incelemektedir. Bu iki değişkeni diğer müzikal ...
Mall shopping behavior: An examination of differences in utilitarian versus hedonic shoppers` mall shopping experiences
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı alışveriş merkezlerinin çevresel özelliklerinin ve tüketicilerin kişisel niteliklerinin bireylerin bu alanlardaki alışveriş davranışları üzerindeki doğrudan ve kişilerin bu ortamlara yönelik duygusal, ...
Consumer acceptance of wearable technology devices: A cross-cultural study in Turkey and Germany
(2020-08-28)
Dünya çapında teknoloji hızla gelişirken, giyilebilir teknoloji cihazları gibi teknolojik ürünlerin çeşitliliği ve popülerliği küresel alanda yükselen trendi yansıtır şekilde gittikçe artmaktadır. Bununla birlikte, ...
The antecedents of consumer intention to use personal health technologies: Revisiting the technology acceptance model
(2019-08-08)
Bu tez, Yeniliklerin Yayılımı Teorisi ve Teknoloji Kabul Modeli ışığında, tüketicinin yenilikleri kullanma niyetinin öncüllerini sağlık teknolojileri kapsamında incelemektedir. Yakın bir geçmişte nesnelerin Interneti'nden ...
(Un) forgiveness ın brand hate
(2020-05-13)
Marka nefreti, marka ilişkisi ve tüketici duygusu araştırmalarında incelenen yeni bir konsepttir. Bu araştırma ilk olarak, öncesindeki marka nefretinin sebeplerini ve sonuçlarını saptama ve ölçme çabalarının üzerine, yapısal ...
Analysis of the relationship between football clubs and their consumers from a gender perspective
(2018-08-06)
Futbol büyük bir farkla dünyanın en popüler ve en kazançlı sporudur. Fakat futbol çoklukla bir `erkek etkinliği` olarak görülürken kadın tüketiciler bir takım tutmakla ya da genel olarak futbolla daha az ilgilenmektedirler. ...
Environmental concerni attitudes and behavior
(2018-08-06)
ÖZET Bu çalışma, bazı kısıtlamalar dahilinde Türk tüketicilerinin çevresel bilinç ve tavırlarını nelerin belirlediğini ve bu bilincin tüketicilerin çevresel davranışlarına etkisini genel olarak incelemeyi amaçlamaktadır. ...
Perception of risk in cosmetics and drugs
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, tüketici ve doktorların kozmetik ürünlerde ve ilaçlarda risk algılamalarını analiz etmektir. Tüketicilerde, belirlenmiş kozmetik ürünler için algılanan kayıp tipleri ve risk azaltma metodları ile ...
Development of a framework on ethical issues based on complaint data about electronic commerce
(2018-08-06)
Bir firmanın etik iş prensipleriyle çalışması, firma ve müşterisi arasında güvene dayalı bir bağ oluşturur, ve her iki taraf için tatmin ötesi yararlı sonuçlar sağlar. Ancak elektronik ticaret (e-ticaret), henüz yeni bir ...