Search
Now showing items 1-10 of 141
Sosyal bilgiler öğretiminde `tarih öğretiminin` önemi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE `TARİH ÖĞRETİMİNİN` ÖNEMİ Hasan BOZKAYA Danışman: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN 2001, sayfa:89 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN Bu çalışma, ilköğretim okullarında öğretilen ...
Köy ve kent okullarında öğrenim gören öğrencilerin, hayat bilgisi, Türkçe, matematik, sosyal bilgiler ve fen bilgisi ders başarıları ile köy okulu öğrencilerin başarılarını etkileyen aile, öğretim, sosyal çevre ve dav
(2021-03-31)
ÖZET DOKTORA TEZİ KÖY VE KENT OKULLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN HAYAT BİLGİSİ, TÜRKÇE, MATEMATİK, SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLGİSİ DERS BAŞARILARI İLE KÖY OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINI ETKİLEYEN AİLE, ÖĞRETİM, SOSYAL ...
Zihinsel engelli kaynaştırma öğrencilerinin din öğretimi (Bireyselleştirilmiş öğretim programının öğrencinin başarısına etkisi)
(2018-08-06)
Türkiye'de hafif düzey zihinsel engelli öğrenciler kaynaştırma yolu ile genel eğitim sınıflarında eğitim görmektedirler. Bu sınıflarda 2005-2006 eğitim ve öğretim yılından itibaren yapılan din eğitiminin dayandığı ...
İlköğretim beşinci sınıflarda sosyal bilgiler öğretimi ve problem çözme yöntemi
(2018-08-06)
II ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İLKÖĞRETİM BEŞİNCİ SINIFLARDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ VE PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMİ Özlem YILMAZ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Çiğdem ÜNAL 2002-Sayfa: 186 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Çiğdem ÜNAL Bu deneysel ...
Cumhuriyetten günümüze ortaokul ve ilköğretim ikinci kademe Türkçe dersi genel ve özel amaçlarıyla müfredat programlarının gelişimi
(2018-08-06)
VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE ORTAOKUL VE İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKÇE DERSİ GENEL VE ÖZEL AMAÇLARIYLA MÜFREDAT PROGRAMLARININ GELİŞİMİ Yüksel GİRGİN Danışman: Yrd. Doç. Dr. Lâtife KILIÇ 2003 - Sayfa ...
İlköğretim birinci kademe öğrenme-öğretme sürecinde öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkin kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİ ETKİN KULLANABİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Hacı Ömer BEYDOĞAN 1999 ...
Türkçe öğretiminde yaratıcı drama
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE YARATICI DRAMA Ömer Tuğrul KARA Damşmatv. Yard. Doç. Dr. Abdulkerim DİNÇ 2000- SAYFA: 98 Jüri : Prof. Dr. Ahmet KIRKKILIÇ Yrd. Doç. Dr. Abdulkerim DİNÇ Yrd. Doç. Dr. Mehmet TAKKAÇ ...
Lise 1. sınıf Türk dili ve edebiyatı kompozisyon ders kitapları üzerine bir inceleme
(2018-08-06)
VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ LİSE 1. SINIF TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI KOMPOZİSYON DERS KİTAPLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME Fatih YALÇIN Danışman: Doç. Dr. Banıçiçek KIRZIOĞLU 2002 -Sayfa: 187 Jüri: Doç. Dr. Banıçiçek KIRZIOĞLU Jüri: ...
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan Türkçe dersi öğretim programının uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Yapılan bu araştırmayla; Türkçe öğretmenlerinin bilginin yapılandırılmasında katkısıolan eğitim teknolojileri ve materyallerini kullanma durumları, süreç değerlendirmeyibenimseyip benimsemedikleri, etkinlikleri yaptırırken ...
İlköğretim okulları VII. sınıf sosyal bilgiler dersi İstanbul`un fethi ve sonrası ünitesinin dört farklı öğretim stratejisine göre öğretimi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İSTABUL'UN FETHİ VE SONRASI ÜNİTESİNİN DÖRT FARKLI ÖĞRETİM STRATEJİSİNE GÖRE ÖĞRETİMİ Can Ekiz Danışman : Yrd. Doç. Dr. Ersin GÜLSOY 2001 - 132 Jüri Sosyal Bilgiler öğretiminde stratejinin ...