Search
Now showing items 1-10 of 124
Pazarlama iletişiminde ürün yerleştirmenin hatırlatıcı etkisi
(2018-08-06)
Sinema filmlerinin, gösterilmeye başlandığı tarihten itibaren hikayeleri, oyuncuları, filmlerin müzikleri ve hikayelerinin geçtikleri mekanlar gibi faktörlerle seyircileri üzerinde güçlü bir etki yarattığı görülmektedir. ...
İmalat işletmelerinde yeşil pazarlama stratejileri; Performans ile ilişkisi üzerine bir model önerisi
(2018-08-06)
1970'lerden itibaren kaynakların hızla tükenmeye başlaması, çevrenin kirletilmesi ve bunların sonucu olarak ekolojik dengenin bozulması dünyanın en önemli sorunu haline gelmeye başlamıştır. Günümüz dünyasında işletmeler, ...
Sağlık hizmetlerinin pazarlanması: Hizmet tüketicileri olan hastaların sağlık kuruluşlarından beklentileri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Değişen hayat şartları ve kompleks bir yapı olan iş dünyası, pazarlamanın önemini gün geçtikçe artırmaktadır, işletmelerin bu yeni bakış açısını zamanında ve gerektiği şekilde değerlendirmeleri kendi yararlarına olacaktır. ...
Firmaların sosyal sorumluluk ve pazarlama etiğine ilişkin algı ve anlayışları Erzurum`da ticaret ve sanayi odasına kayıtlı firmalar üzerine bir alan araştırması
(2018-08-06)
V ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ FİRMALARIN SOSYAL SORUMLULUK VE PAZARLAMA ETİĞİNE İLİŞKİN ALGI VE ANLAYIŞLARI ERZURUM'DA TİCARET VE SANAYİİ ODASINA KAYITLI FİRMALAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI Mehmet İlhan IŞIKLI Danışman ...
Bir pazarlama yöntemi olarak franchising üniversiteli öğrencilerin fast food restoranları tercih nedenleri üzerine Erzurum`da bir saha araştırması
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ BİR PAZARLAMA YÖNTEMİ OLARAK FRANCHISING Burcu CANDAN Danışman :Prof.Dr. Uğur GÜLLÜLÜ 1996, Sayfa: Jüri : Prof.Dr. Uğur GÜLLÜLÜ Franchising, bir markayı veya ürünü ortaya çıkarıp başarısını kanıtladıktan ...
Sosyal medyanın viral (elektronik ağızdan ağıza) pazarlama faaliyetleri ve tüketici satın alım niyetine etkileri
(2018-08-06)
Bilgi iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve internet tabanlı medya ortamlarının oldukça popüler hale gelmesi; firmaları pazarlama stratejilerini sosyal medya adı verilen bu ortamları kullanarak geliştirmeye doğru ...
Pasinler ilçesinde süt üretimi ve pazarlaması üzerine bir saha araştırması
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ PASİNLER İLÇESİNDE SÜT ÜRETİMİ VE PAZARLAMASI ÜZERİNE BİR SAHA ARAŞTIRMASI Ahmet İBİŞ Danışman: Prof.Dr.Recai ÇINAR 2001 -SAYFA: 94 JürhProf. Dr. Recai ÇINAR Prof. Dr. Şule ÖZKAN Yard. Doç. Dr. ...
Satış gücü yönetimi (Erzurum ili belediye sınırları içerisinde bulunan benzin istasyonlarında çalışan elemanların motivasyonu üzerine bir araştırma)
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ ERZURUM İLİ BELEDİYE SINIRLARI İÇERİSİNDE BULUNAN BENZİN İSTASYONLARINDA ÇALIŞAN ELEMANLARIN MOTİVASYONU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA NEVA (SAĞSÖZ) AKÇAYIR Danışman : Prof. Dr. Recai ...
Firmaların sosyal sorumluluk ve pazarlama etiğine ilişkin algı ve anlayışları Erzurum`da ticaret ve sanayi odasına kayıtlı firmalar üzerine bir alan araştırması
(2018-08-06)
V ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ FİRMALARIN SOSYAL SORUMLULUK VE PAZARLAMA ETİĞİNE İLİŞKİN ALGI VE ANLAYIŞLARI ERZURUM'DA TİCARET VE SANAYİİ ODASINA KAYITLI FİRMALAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI Mehmet İlhan IŞIKLI Danışman ...
Sosyal medyanın viral (elektronik ağızdan ağıza) pazarlama faaliyetleri ve tüketici satın alım niyetine etkileri
(2018-08-06)
Bilgi iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve internet tabanlı medya ortamlarının oldukça popüler hale gelmesi; firmaları pazarlama stratejilerini sosyal medya adı verilen bu ortamları kullanarak geliştirmeye doğru ...