Show simple item record

dc.contributor.advisorBaytekin, Çetin
dc.contributor.authorEce, Ergün
dc.date.accessioned2020-12-29T14:43:01Z
dc.date.available2020-12-29T14:43:01Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/445394
dc.description.abstractAnahtar Kelimeler: Çevrimiçi Eğitim, E-Öğrenme, İnternet temelli eğitim, Eğitim Teknolojisi, Uzaktan Eğitim Bu araştırmanın amacı; internet destekli eğitim'in öğrenme ve öğretme faaliyetlerinde kullanılması ile ilgili örnek bir çalışma yapmak ve öğrenci başarısına etkilerini bilimsel kriterler ile değerlendirmektir. Araştırma teorik ve alan çalışması olarak planlanmıştır.Araştırmamn kuramsal çerçevesi oluşturulurken ilk olarak alanla ilgili literatür taraması yapılmıştır.Birinci bölümde; Uzaktan eğitim ve İnternet destekli eğitim'in tarihçesi ve kuramsal temelleri incelenmiştir.İkinci bölümde; internet destekli eğitim konusunda örnek bir eğitim yazılımı tasarım aşamasından internet' de yayınlanması aşamasına kadar anlatılmıştır. Üçüncü bölümde; yapılan alan çalışması ve istatistiksel bulgular değerlendirilmiştir. Alan Çalışmasında; -örneklem grubu, orta öğretim kurumundan alınarak basan testi yapılmıştır. Araştırma sonuçlarına göre, internet destekli eğitim'in öğrenci başarısına olumlu yönde katkı sağladığı görülmüştür. Yeni eğitim teknolojileri ile hazırlanan `İnternet destekli Lise 1 Fizik Dersi` modelinin, öğrenciler açısından daha anlaşılır, ilgi çekici, etkin ve katılımcı bir model olacağı düşünülmektedir. vıı
dc.description.abstractPresaentation of `Lycee 1 Physics` by Distance Education (internet and internet Supported) Keywords: Online Education, E-Learning, İnternet Based Education, Educational Technology, Distance Education Main targets of this research are to make a sample study about the usage of internet supported education for learning activities and to evaluate its effects on student success by scientific criteria. This research is planned to be theoric and a field study. Initially the literature about this field is searched thorough to constitude the theoritical frame of this research. In the first part, the historical background of `remote and internet supported education` and its theoritical basis are studied. In the second part, a sample software is explained from design phase to release on internet. Finally in the third part, the field study and the statistical results are evaluated. The sample group in the field study is selected from middle education and a survey is done. According to the research results, it is found that internet supported education improves the success of the students. It is thought that the model of `Internet supported Lycee 1 Physics` prepared with new educational technologies is more comprehensible, interesting, effective and interactive model for students. Vlllen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleLise 1 fizik dersi eğitiminin internet ve internet destekli eğitimle verilmesi
dc.title.alternativePresaentation of `lycee 1 physics` by distance education (Internet and internet supported)
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentBilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmHigh schools
dc.subject.ytmPhysics
dc.subject.ytmPhysics lesson
dc.subject.ytmPhysics teaching
dc.subject.ytmEducation
dc.subject.ytmEducational tools
dc.subject.ytmComputer aided
dc.subject.ytmElectronic learning
dc.subject.ytmComputer assisted education
dc.subject.ytmInternet
dc.identifier.yokid164369
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universitySAKARYA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid148237
dc.description.pages132
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess