Search
Now showing items 1-10 of 43
KOBİ`lerin küresel pazarlama ulaşmasında e-ticaret: OSB`lerde B2B modeli
(2018-08-06)
NAHTAR KELİMELER: E-Ticaret, B2B, KOBİ Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler, Türkiye'deki işletmelerin oluşturmalarına rağmen, ihracattan aldıkları pay sadece % 8'dir. İhracatta arzu edilen başarıyı yakalayamamalarının ...
Tüketicilerin müze ziyaret alışkanlıkları ve müze tercihlerini etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Toplumun kültür ve bilgi birikiminin korunduğu ve sergilendiği müzelerin aktif olarak kullanılması kişilerin ve toplumların kendilerini geliştirebilmeleri adına çok önemlidir. Toplumsal fayda çerçevesinde hareket eden ...
Destinasyon pazarlaması kapsamında Bilecik ili turizminin değerlendirilmesine yönelik paydaş analizi
(2018-08-06)
Dünyada turizm hareketliliğine katılan turist sayısı gün geçtikçe çoğalmaktadır. Artan turizm talebi ile birlikte destinasyonlar arasındaki rekabet de artmaktadır. Bu sebeple her destinasyon kendini rakip destinasyonlardan ...
Perakende sektöründe mağaza seçimini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması
(2018-08-06)
ÖZET Günümüz pazar şartları hızlı bir değişim yaşanmaktadır. Bu değişim sadece firmaların faaliyetlerinde değil, tüketici davranışlarında da kendini hissettirmektedir. Artan küreselleşme ile birlikte günümüz modern ...
Seyahat acentalarında satış gücünü arttırıcı bir etken olarak reklam kampanyaları
(2018-08-06)
ÖZET Seyahat acentalan, satış gücünü arttırmak için bir dizi pazarlama ve satış yöntemleri, teknikleri ve araçları kullanmaktadırlar. Reklam kampanyaları da, seyahat acentalannm satış gücünü arttırmak amacı ile kullanmakta ...
İstanbul`daki dört ve beş yıldızlı otellerin pazarlama faaliyetlerinde reklam ve tanıtımın yeri ve rolü
(2018-08-06)
VIII ÖZET Günümüzde dünyanın en büyük endüstrilerinden birisi olan turizmden büyük oranda pay alabilmek, profesyonel bir pazarlama çalışmasının yanında başarılı tanıtım ve reklam faaliyetlerinin gerçekleştirilmesine bağlıdır. ...
Davranışsal niyeti etkileyen hizmet kalitesi boyutları açısından tolerans bölgelerinin karşılaştırılması: Otel işletmelerinde bir araştırma
(2018-08-06)
Hizmet kalitesi ile davranışsal niyet kavramları arasındaki ilişkiyi anlamak ve açıklamak adına pazarlama dalında geniş kapsamlı teorik ve deneysel çalışmalar yürütülmüş ve araştırma bulguları hizmet kalitesinin ve ilişkili ...
Geçiş ekonomilerinde pazar odaklılık ölçeklerinin uygulanabilirliliği üzerine bir araştırma: Azerbaycan örneği
(2018-08-06)
Araştırma, bir geçiş ekonomisi olan Azerbaycan'da işletmelerin pazarlama uygulamalarının, Kohli ve Jaworski ile Narver ve Slater'in tanımlamış oldukları pazar odaklılık olgusu çerçevesinde tüketiciler tarafından ...
Pazarlama iletişim aracı olarak ürün yerleştirme - dizi ve filmler üzerine bir inceleme
(2018-08-06)
Ürün yerleştirme ürünün tanıtımının yapılmasını isteyen bir işletmenin, marka veya ürünün, ürün yerleştirmenin uygulanacağı her hangi bir mecrada, planlı, ücreti ödenmiş olarak, bilinçli dikkat eşiğinin bu uygulamayı reklam ...
Veri madenciliği ve uygulaması
(2018-08-06)
IX ÖZET Veri madenciliği, işletmelerin pazarlama, marketlerde reyon yerleştirimi, müşteri kazanma, reklam vb alanlarda daha etkin ve verimli olabilmesi, rekabet gücünün artması için önemli bir avantaj sağlamaktadır. Bu ...