Search
Now showing items 1-10 of 10
Destinasyon pazarlaması kapsamında Bilecik ili turizminin değerlendirilmesine yönelik paydaş analizi
(2018-08-06)
Dünyada turizm hareketliliğine katılan turist sayısı gün geçtikçe çoğalmaktadır. Artan turizm talebi ile birlikte destinasyonlar arasındaki rekabet de artmaktadır. Bu sebeple her destinasyon kendini rakip destinasyonlardan ...
Seyahat acentalarında satış gücünü arttırıcı bir etken olarak reklam kampanyaları
(2018-08-06)
ÖZET Seyahat acentalan, satış gücünü arttırmak için bir dizi pazarlama ve satış yöntemleri, teknikleri ve araçları kullanmaktadırlar. Reklam kampanyaları da, seyahat acentalannm satış gücünü arttırmak amacı ile kullanmakta ...
İstanbul`daki dört ve beş yıldızlı otellerin pazarlama faaliyetlerinde reklam ve tanıtımın yeri ve rolü
(2018-08-06)
VIII ÖZET Günümüzde dünyanın en büyük endüstrilerinden birisi olan turizmden büyük oranda pay alabilmek, profesyonel bir pazarlama çalışmasının yanında başarılı tanıtım ve reklam faaliyetlerinin gerçekleştirilmesine bağlıdır. ...
Davranışsal niyeti etkileyen hizmet kalitesi boyutları açısından tolerans bölgelerinin karşılaştırılması: Otel işletmelerinde bir araştırma
(2018-08-06)
Hizmet kalitesi ile davranışsal niyet kavramları arasındaki ilişkiyi anlamak ve açıklamak adına pazarlama dalında geniş kapsamlı teorik ve deneysel çalışmalar yürütülmüş ve araştırma bulguları hizmet kalitesinin ve ilişkili ...
İnanç turizmi kapsamında umre seyahatlerine katılan müşterilerin memnuniyeti üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Hac ve umre seyahatleri, Müslümanlar için büyük bir manevi tatmin vesilesidir. Bu bağlamda hac ve umre amacıyla çok sayıda insan pek çok seyahat zorluklarını da göz önüne alarak bu tür organizasyonlara katılmaktadırlar. ...
Pazar yönlülük ve tedarikçi ilişkilerinin işletme performansına etkileri: Otel işletmeleri örneği
(2018-08-06)
Tüketici ihtiyaç ve isteklerini karşılamayı, hatta onlar için nitelikli değer yaratmayı amaçlayan önemli bir işletme fonksiyonu olarak pazarlama, tarihsel süreç içerisinde ekonomik ve teknolojik değişimlere paralel olarak ...
Pazarlama stratejilerinin oluşturulması ve uygulanması sürecleri: Bakü`de yerleşik oteller üzerina bir araştırma
(2018-08-06)
Günümüzde yoğun rekabet ortamında hizmet üreten işletmeler olan otel işletmelerinde de pazarlama stratejilerinin kullanılmasının önem arz ettiği ve yaygınlaştığı görülmektedir. Otellerin amacı, karla birlikte, müşterilerinin ...
Yaşam tarzının kültür turlarına yönelik algılar ve tutumlar üzerindeki rolü
(2018-08-06)
Özellikle son yıllarda kültür turizmi talebi hızla artan şekliyle önemli bir pazar bölümünü temsil etmektedir. Turizm sektörünün turistik ürün çeşitlerinden biri olan kültür turizmi bu bağlamda temelini insan faktörünün ...
Konaklama işletmelerinde örgüt kültürünün pazarlama yeniliğine etkisi: İstanbul örneği
(2018-08-06)
Turizmin önemli unsurlarından olan ve sektörde lokomotif görevi üstlenen konaklama işletmeleri, yüksek düzeyli sabit ve değişken maliyetlere sahip yatırımlar sonucunda oluşmaktadırlar. Hızlı değişen müşteri talep ve ...
Pazarlanabilirlik açısından Tokat ili turizm potansiyelinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Gelişmişlik düzeyi ne olursa olsun turizmin, ülkelerin ekonomik gelişiminde belirli bir payı bulunmaktadır. 20. yüzyılın ikinci yarısından itibaren ekonomik açıdan önemli hale gelen turizm, gelişmekte olan ülkelerin ...