Search
Now showing items 1-10 of 10
Helal konseptli otel işletmelerinin sezonlara göre algılanan hizmet kalitesinin müşteri sadakati ve müşteri değeri üzerine etkisi
(2018-08-06)
İslam ekonomisinin gelişmesine paralel olarak Helal ürün ve hizmetler de günden güne önem kazanmakta, tüm sektörleri etkilemesinin yanı sıra turizm endüstrisi üzerinde de etkili olmaktadır. Günümüzde oteller, mevcut ...
Davranışsal niyeti etkileyen hizmet kalitesi boyutları açısından tolerans bölgelerinin karşılaştırılması: Otel işletmelerinde bir araştırma
(2018-08-06)
Hizmet kalitesi ile davranışsal niyet kavramları arasındaki ilişkiyi anlamak ve açıklamak adına pazarlama dalında geniş kapsamlı teorik ve deneysel çalışmalar yürütülmüş ve araştırma bulguları hizmet kalitesinin ve ilişkili ...
Alıcı-tedarikçi ilişki kalitesi ve müşteri değerinin endüstriyel tüketici tatmini üzerindeki etkileri: Konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Müşteri memnuniyeti, modern pazarlama anlayışının işletmelerde benimsenmesi ile birlikte, işletmeler açısından en önemli hedeflerden biri haline gelmiştir. Öyle ki müşteri memnuniyeti, müşteri bağlılığı yaratma ve uzun ...
Otel işletmeciliğinde önbüro sistemleri ve beş yıldızlı bir otelde uygulama
(2020-06-10)
Otel İşletmeciliğinde Önbüro Sistemleri ve Beş Yıldızlı Bir Otelde Uygulama Turizm, sürekli bir gelişim içindedir. Turizm fâaliyeti sonucu oluşan konaklamanın karşılanmasında en büyük pay otel işletmelerinindir. Otel ...
Otel işletmelerinde toplam kalite yönetiminin uygulanabilirliği: 4 ve 5 yıldızlı kıyı ve şehir otellerinde bir uygulama
(2018-08-06)
Toplam Kalite Yönetimi, turizm endüstrisinin ana kolu olan otel işletmeciliğinde henüz yeni uygulanan bir yönetim anlayışıdır. Hizmet üreten işletmelerde kalitenin sağlanması ve TKY'nin hizmet endüstrisine uygulanması ...
Pazar yönlülük ve tedarikçi ilişkilerinin işletme performansına etkileri: Otel işletmeleri örneği
(2018-08-06)
Tüketici ihtiyaç ve isteklerini karşılamayı, hatta onlar için nitelikli değer yaratmayı amaçlayan önemli bir işletme fonksiyonu olarak pazarlama, tarihsel süreç içerisinde ekonomik ve teknolojik değişimlere paralel olarak ...
4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinde afet yönetimi: Yöneticilerin görüşleri üzerine bir araştırma
(2020-02-06)
Günümüzde dünya ekonomisinin üçüncü önemli endüstrisi haline gelen turizmin alt sektörlerinden birini oluşturan konaklama sektörü, turistlik faaliyetlerin yürütülmesinde önemli rol oynamaktadır. Konaklama sektörünü oluşturan ...
Otel işletmelerinde bilgi teknolojileri kullanımının görev-teknoloji uyum modeli kapsamında değerlendirilmesi: İstanbul`daki 4 ve 5 yıldızlı oteller üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Turizm endüstrisi, yapısı gereği bilgi ve emek yoğun bir endüstridir. Bu durum turizm endüstrisinin bir kolu olan otelcilik sektörü için bilginin edinilmesini, üretimde, tüketimde ve günlük işlerde kullanılmasını, diğer ...
4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinde stratejik rekabet üstünlüğü ve inovasyon ilişkisi: Marmara örneği
(2020-09-09)
Sürekli değişen ve gelişen dünyada tüm otel işletmeleri rekabete karşı koyabilmek için değişime uyum sağlamak ve kendilerini yenileyip geliştirmek için çaba göstermektedirler. Teknolojik gelişmelerde yaşanan hızlı değişimler ...
Hizmet kalitesi boyutları ile ağızdan ağıza iletişim boyutları arasındaki ilişki: Otel işletmeleri üzerinde bir araştırma
(2020-11-02)
Ağızdan ağıza iletişim kavramı geçmişi bilgi çağından öncesine dayanan, tüketicilerin tavsiye veya şikayet biçimiyle birbirileriyle ürüne ilişkin fikir alışverişinde bulundukları bir faaliyettir. Günümüz bilgi çağında ise ...