Search
Now showing items 1-10 of 44
Helal konseptli otel işletmelerinin sezonlara göre algılanan hizmet kalitesinin müşteri sadakati ve müşteri değeri üzerine etkisi
(2018-08-06)
İslam ekonomisinin gelişmesine paralel olarak Helal ürün ve hizmetler de günden güne önem kazanmakta, tüm sektörleri etkilemesinin yanı sıra turizm endüstrisi üzerinde de etkili olmaktadır. Günümüzde oteller, mevcut ...
Müşteri ? işgören karşılaşma anı başarısını belirleyen faktörler: Beş yıldızlı bir otel örneği
(2018-08-06)
Müşteri ? işgören karşılaşma anı: Müşteri ile işgörenin hizmet alanında karşılaşmaları sonucu ortaya çıkan karşılıklı etkileşimi ve bunun doğurduğu girdileri ve çıktıları ifade eder. Bu anın tüm yönleriyle incelenmesi ...
Örgütsel güvenin duygusal emeğe etkisi: İstanbul`da yerleşi dört ve beş yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma
(2018-08-06)
Güven; korku, çekinme ve kuşku duymadan inanma ve bağlanma duygusu, itimat olarak ifade edilmektedir. Örgütsel güven ise birlikte çalışan insanların birbirlerinden korkmaması, birbirlerinden habersiz gizli oyunlar oynamaması, ...
Otel işletmelerinde yönetim muhasebesi faaliyet bütçesi uygulaması
(2018-08-06)
ÖZET Ülkemizde otelcilik endüstrisi giderek gelişmekte ve yaygınlaşmaktadır. Diğer yandan, turizm bilincinin gelişmesi ile turizm talebinde seçici eğilimler ağırlık kazanmaya başlamıştır. Dolayısıyla, otel işletmeleri bir ...
İstanbul`daki dört ve beş yıldızlı otellerin pazarlama faaliyetlerinde reklam ve tanıtımın yeri ve rolü
(2018-08-06)
VIII ÖZET Günümüzde dünyanın en büyük endüstrilerinden birisi olan turizmden büyük oranda pay alabilmek, profesyonel bir pazarlama çalışmasının yanında başarılı tanıtım ve reklam faaliyetlerinin gerçekleştirilmesine bağlıdır. ...
Helâl gıda uygulamalarının müşteri beklentilerini karşılamada önem düzeyinin ölçülmesi: Beş yıldızlı bir otel örneği
(2020-11-24)
Günümüz modern toplumunda bireylerin, inançlarına uygun otellerde konaklama arayışına girmeleri, helal konseptli otel işletme sayısının artmasını ve bu konuda yapılan araştırmaların yeni bir vizyonla ele alınmasını ...
Otel işletmelerinin yiyecek-içecek satın alma davranışlarının belirlenmesi: Beş yıldızlı otel işletmeleri üzerine bir araştırma
(2018-12-27)
Günümüzde özellikle üretim işletmelerinin ihtiyaç duydukları mamul, yarımamul ve hammaddeleri sağlayan tedarikçilerden, istedikleri ürünlerin istenilen kalite, miktar, fiyat ve zamanda temin edebilmeleri, üretimlerini ...
Androjen kişilik özelliklerinin otel işletmelerindeki yansımaları
(2018-08-06)
Androjeni literatürde `Kişinin biyolojik cinsiyeti ne olursa olsun; farklı koşullara uyum sağlamak amacıyla yeri geldiğinde kadına yeri geldiğinde de erkeğe atfedilen kişilik özelliklerini esnek olarak davranışlarına ...
Davranışsal niyeti etkileyen hizmet kalitesi boyutları açısından tolerans bölgelerinin karşılaştırılması: Otel işletmelerinde bir araştırma
(2018-08-06)
Hizmet kalitesi ile davranışsal niyet kavramları arasındaki ilişkiyi anlamak ve açıklamak adına pazarlama dalında geniş kapsamlı teorik ve deneysel çalışmalar yürütülmüş ve araştırma bulguları hizmet kalitesinin ve ilişkili ...
Rekabet stratejileri ile inovasyon arasındaki ilişkide kurumsal itibarın rolü: Otel işletmeleri üzerine bir araştırma
(2020-11-01)
Günümüzde işletmelerin yoğun rekabet ortamında varlıklarını sürdürmelerinin etkili yollarından biri en uygun rekabet stratejisini belirlemeleridir. Belirlediği rekabet stratejisinin de hem işletmenin itibarı üzerine hem ...