Search
Now showing items 1-10 of 44
The effectiveness of written and oral feedback on EFL writing performance
(2018-08-06)
Geribildirim yazma becerisinin gelişmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Nitekim öğretmenin verdiği yazılı dönütler ve bire bir öğrenci görüşmeleri, her iki geribildirim türünün nasıl uygulanması gerektiği, öğrencilerin ...
Alan Ayckbourn`un oyunlarında aile
(2018-08-06)
Bu çalısmanın amacı, çağdas İngiliz oyun yazarlarından Alan Ayckbourn'unoyunlarında aile kavramı ile ilgili yansıttığı kisisel ve evrensel görüslerini incelemektir.Ayckbourn'un aile ile ilgili görüslerine değinmeden ...
Yabancı dil eğitiminin 2. sınıfta başlamasını öngören düzenleme hakkında veli ve yabancı dilöğretmenlerinin beklenti ve endişeleri
(2018-08-06)
Bu çalışma 2012 yılında kabul edilen ve 2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında uygulanmaya başlanan 2. sınıflarda yabancı dil (İngilizce) öğretimi düzenlemesi hakkında veli ve dil öğretmenlerinin görüşlerini ortaya çıkarmayı ...
Teaching english to children through TPR storytelling
(2018-08-06)
V ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ HİKÂYE ANLATIMI YOLUYLA ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ Öznur ÖZER Danışman : Yrd.Doç.Dr. M. Yavuz KONCA 2004- Sayfa: 69 Jüri : Prof.Dr. Kemalettin YİĞİTER Yrd.Doc.Dr. M.Yavuz KONCA Yrd.Doç.Dr.Muzaffer ...
Antecedents and outcomes of self-determined engagement in Turkish efl classrooms: A mixed-method approach
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı yabancı dil olarak İngilizce öğrenen öğrencilerin öz-belirlemeci ders katılımının öncüllerini ve sonuçlarını bir öz-sistem motivasyonel gelişim çerçevesinde araştırmaktır. Modern bir motivasyon teorisine ...
İkinci yabancı dil dersi olarak Almanca öğretimi nasıl uygulanmalı
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İKİNCİ YABANCI DİL DERSİ OLARAK ALMANCA ÖĞRETİMİ NASIL UYGULANMALI Sait YEŞİLLİ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Orhan BOZDEMİR 2004 - Sayfa: 79 Jüri : Yrd. Doç. Dr. Orhan BOZDEMİR : Yrd.Doç. Dr.Özcan ERİŞEK ...
Raising critical intercultural awareness through creative drama in higher education EFL classes
(2018-08-06)
Yaratıcı drama eğitimde profesyonel olarak son elli yıldır kullanılan etkili bir yöntemdir. Yaratıcı drama eğitim ve tiyatroyu ortak bir noktada buluşturarak, öğrenenlerin rol alıp, oyunlar oynayarak kendi öğrenmelerini ...
Metaphor as a mental phenomenon in language and language teaching
(2018-08-06)
vuı ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ZİHİNSEL BİR KAVRAM OLARAK DİL VE DİL ÖĞRETİMİNDE METAFOR Oktay YAĞIZ Danışman: Prof.Dr. Kemalettin YİĞİTER 2004- SAYFA: 115 Jüri: Prof. Dr. Kemalettin YİĞİTER Yrd. Doç. Dr. Suna AKALIN Yrd.Doç. ...
Teaching english to children through TPR storytelling
(2018-08-06)
V ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ HİKÂYE ANLATIMI YOLUYLA ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ Öznur ÖZER Danışman : Yrd.Doç.Dr. M. Yavuz KONCA 2004- Sayfa: 69 Jüri : Prof.Dr. Kemalettin YİĞİTER Yrd.Doc.Dr. M.Yavuz KONCA Yrd.Doç.Dr.Muzaffer ...
Individual differences in efl learners: The motivational orientation and age factor
(2019-07-26)
Amaç: Bu çalışmanın amacı, motivasyon yönelim farklılıkları ve bunun dil öğrenme üzerinde muhtemel etkilerini İngilizce yabancı dil öğrenenler açısından araştırmaktır. Araştırma ayrıca, farklı motivasyon yönelimlerine ve ...