Search
Now showing items 1-10 of 10
Kamu yöneticilerinin teknolojik liderlik yeterlikleri: Erzurum ili örneği
(2022)
Teknolojinin varlığını hemen her alanda hissettirmesiyle birlikte bireylerden teknolojiyi uygun şekilde ve çağın gereklerine göre kullanmaları beklenmektedir. Bu beklentinin olduğu alanlardan biri de kamu kurumlarıdır. ...
Bakü Tiflis Kars hattı bağlamında Türkiye'nin konumunun pazarlama açısından değerlendirilmesi
(2022)
Bu çalışmanın amacı Türkiye için büyük önem arz eden Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu Hattını hizmet pazarlaması perspektifinden incelemek ve süreç içerisinde yer alan firmaların birbirlerine sağladığı katkıyı ve iş birliklerini ...
Adalet teorisi kapsamında müşteri intikamının araştırılması
(2022)
Firmalar çoğu kez ürün ya da hizmetlerde problem yaşayan müşterilerin olumsuz davranışlarıyla karşı karşıya kalmaktadır. Bu durum karşısında müşteriler adaletsizlik algılamakta ve ihanete uğradıklarını düşünmektedirler. ...
İş zekası sistemlerinin olgunluğunun değerlendirilmesi ve lojistik sektöründe bir uygulama
(2022)
Bu doktora tez çalışması; iş zekası sistemlerinin olgunluğuna dair kriterlerin ortaya konması ve lojistik sektöründeki kurumlarda kullanılmakta olan bilişim sistemlerinin buna göre değerlendirilmesi için gerçekleştirilmiştir. ...
Denetime tabi işletmelerin Türkiye muhasebe standartları uygulamalarında karşılaştığı sorunlar: Borsa İstanbul'da bir araştırma
(2022)
Küreselleşmenin finansal piyasalarda ortaya çıkan etkileri, çok uluslu işletme sayılarının ve uluslararası para hareketliliğinin artması gibi sebepler ülkelerin uluslararası standartları kullanma gerekliliğini ortaya ...
Emoji pazarlama: Markaların twitter kullanımları
(2022)
Teknolojinin gelişmesiyle insanlar vakitlerinin çoğunu dijital dünyada geçirmekte ve bunun sonucunda da dijital iletişimin önemi gün geçtikçe artmaktadır. Kullanıcılar kelimelerin yetersiz olduğu durumlarda duygularını ...
İş zekası çerçevesinde karar destek sistemlerinin uygulanmasının kısıtlarını aşması için önerilen bir model olarak bilgelik yönetimi
(2022)
Bu araştırmanın amacı, bilgelik ve karar destek sistemleri arasındaki ilişkiyi ve bir karar vericinin karar destek sistemlerinin kısıtlamalarını bilgelik yönetimi yoluyla nasıl çözebileceğini araştırmaktır. Bu Araştırmanın ...
Finansal oranlardaki değişimin hisse fiyatlarına etkisi: Tahran Borsası'nda bir uygulama
(2022)
BFinansal oranlar, mâli tablolarda bulunan kalemleri inceler ve bunları TL kavramından karşılaştırılabilir oranlara dönüştürür. Bu oranlar mâli tabloları etkileyen faktörler arasında anlamlı bir ilişki kurar ve mâli ...
`Ürün Tercihlerinde` dış grup tarafgirliğinin nedensel atıfı: Tüketici zenosentrizmi
(2022)
`daha sonra doldurulacaktır`
Bireysel yatırımcıların öğrenme davranışının sürü eğilimine etkisi: Borsa yatırımcıları üzerine bir analiz
(2022)
Finansal piyasalarda sürü eğilimi sıklıkla karşılaşılan yatırımcı eğilimlerinden birisidir. Sürü eğilimi, yatırımcıların kendi bilgilerine göre diğer yatırımcıların bilgilerine daha fazla önem vermesidir. Sürü eğilimi ...