İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim üçüncü sınıf hayat bilgisi dersinde öğrenci başarısına etkisi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Değişen yeni dünya düzeninde eğitim yöntemleri de doğal olarak bu değişime paralel olarak gelişmektedir. Eski eğitim yöntemleri bireye bilgiyi taşıma görevi verirken yeni eğitim yöntemleri bireye bilgiyi yapılandırma görevi vermektedir. Dolayısı ile geleneksel eğitim sistemindeki bu gelişmelerden özellikle ilköğretim seviyesindeki öğrencilerde büyük fayda sağlanması amaçlanmaktadır.Bu bağlamda yapılan bu araştırmada İlköğretim 3. Sınıf seviyesindeki öğrencilerin Hayat Bilgisi dersinde işbirliğine dayalı öğrenme etkinliklerinin öğrencinin başarısına etkisinin belirlemesi amaçlanmaktadır. Araştırma, deneysel desenin öntest-sontest kontrol grup modelinden yararlanılarak yapılmıştır ve hayat bilgisi dersinde New world order is changing as a natural training methods developed in parallel with this change. While the task of carrying the old methods of training new teaching methods to the individual knowledge is the task of configuring individual information. Therefore, especially in the traditional education system işköğret these developments, m level aims to provide a great benefit to the students.In this context, this research Primary 3 Grade-level students in the Form of a total of collaborative learning activities and lessons learned to the success of the student is to determine the effect of the level of achievement. The research, conducted using an experimental model of the design and pretest-posttest control group Life Sciences Course where
Collections