Show simple item record

dc.contributor.advisorBudak, Yusuf
dc.contributor.authorTengilimoğlu, Özlem
dc.date.accessioned2020-12-29T08:13:36Z
dc.date.available2020-12-29T08:13:36Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/357606
dc.description.abstractDeğişen yeni dünya düzeninde eğitim yöntemleri de doğal olarak bu değişime paralel olarak gelişmektedir. Eski eğitim yöntemleri bireye bilgiyi taşıma görevi verirken yeni eğitim yöntemleri bireye bilgiyi yapılandırma görevi vermektedir. Dolayısı ile geleneksel eğitim sistemindeki bu gelişmelerden özellikle ilköğretim seviyesindeki öğrencilerde büyük fayda sağlanması amaçlanmaktadır.Bu bağlamda yapılan bu araştırmada İlköğretim 3. Sınıf seviyesindeki öğrencilerin Hayat Bilgisi dersinde işbirliğine dayalı öğrenme etkinliklerinin öğrencinin başarısına etkisinin belirlemesi amaçlanmaktadır. Araştırma, deneysel desenin öntest-sontest kontrol grup modelinden yararlanılarak yapılmıştır ve hayat bilgisi dersinde
dc.description.abstractNew world order is changing as a natural training methods developed in parallel with this change. While the task of carrying the old methods of training new teaching methods to the individual knowledge is the task of configuring individual information. Therefore, especially in the traditional education system işköğret these developments, m level aims to provide a great benefit to the students.In this context, this research Primary 3 Grade-level students in the Form of a total of collaborative learning activities and lessons learned to the success of the student is to determine the effect of the level of achievement. The research, conducted using an experimental model of the design and pretest-posttest control group Life Sciences Course whereen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleİşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim üçüncü sınıf hayat bilgisi dersinde öğrenci başarısına etkisi
dc.title.alternativeCooperative learning science lessons third year students of primary impact student achi̇evement
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.identifier.yokid10022042
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid349061
dc.description.pages71
dc.publisher.disciplineEğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess