Search
Now showing items 1-6 of 6
Retro pazarlama ve markaların retro pazarlama uygulamalarına ilişkin bir araştırma
(2019-03-08)
Pazarlamada yaşanan büyük değişim ve dönüşümlere bağlı olarak son yıllarda gündeme gelen yaklaşımlardan biri de `Retro Pazarlamadır`. Retro pazarlama, geçmişe özlem duyan, eski deneyimleri yeniden yaşamak isteyen orta yaş ...
Markalı flaş mob olgusu: Tüketici tutumlarına yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Yeni medya pazarlaması ve ondan gelen yeni iletişim yolları açısından, pazarlamacılar için özgün ve sıra dışı olanaklar popülarite kazanmaktadır. 2009'dan itibaren kullanılmaya başlanan flaş mob, günümüzde şirkete ...
Bankacılık hizmetlerinde ilişkisel pazarlama ve bir uygulama
(2018-08-06)
Günümüzde bankacılık sektörü, olgunluk dönemine ulaşmış ve rekabet ciddi bir şekilde artmıştır. Çok sayıda banka, geleneksel pazarlama yaMaşımının gelecek için yeterli olmadığım fark etmiştir. Rekabet avantajı yaratabilmek ...
Muhasebe ve denetim sektöründe içe yönlendirici (Inbound) pazarlamanın marka bilinirliğindeki rolüne ilişkin nitel bir araştırma
(2018-08-06)
Dijital dönem, insanların ürünleri bulduğu ve iş yapacağı işletmeleri seçtiği bir devrimi de beraberinde getirmiştir. Günümüzde hemen hemen herkes, satın almak için en iyi arabanın hangisi olduğundan işletmeleri için hangi ...
Pazarlama aracı olarak sosyal medya kullanımı:Gıda sektöründe Facebook örneği
(2018-08-06)
Sosyal ağ sitelerinin kurulma amacı kişilerin sosyal bir çevre oluşturması ve kitlelerin birbirleriyle iletişim ve etkileşimini sağlamaktır, bunların yanı sıra firmalar tüketicilerinin düşünceleri hakkında fikir sahibi ...
Ağızdan ağıza pazarlama ( Kocaeli`de bulunan dershanelerdeki öğrenciler üzerine örnek bir araştırma )
(2018-08-06)
Bu çalışmada pazarlama kavramından yola çıkarak ağızdan ağıza pazarlama kavramı çeşitli açılardan incelenmiştir. Ağızdan ağıza pazarlamadan etkilenme düzeyleri ve koşulları ele alınmış; bu kavramın hangi değişkenlere bağlı ...