Muhasebe ve denetim sektöründe içe yönlendirici (Inbound) pazarlamanın marka bilinirliğindeki rolüne ilişkin nitel bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Dijital dönem, insanların ürünleri bulduğu ve iş yapacağı işletmeleri seçtiği bir devrimi de beraberinde getirmiştir. Günümüzde hemen hemen herkes, satın almak için en iyi arabanın hangisi olduğundan işletmeleri için hangi muhasebe veya denetim işletmesiyla çalışacağına kadar herhangi bir şeyi araştırdığında önce interneti kullanmaktadır. İşletmeler artık büyük bütçe ve gösterişli TV reklamlarıyla insanları etkileyememektedir. İnsanlar iyi internet içeriğiyle ilgilenmektedir.Reklam yasağının doğal bir sonucu olarak muhasebe ve denetim işletmelerinin farklı pazarlama iletişimi teknikleri uygulamaları gerekmektedir. Bilinen pazarlama metotları yerine; içe yönlendirici pazarlama metodu, insanları kendi isteğiyle işletmeye ve ürününe çeken kaliteli içerikler yaratmaya odaklanır.Bu çalışma, yeni bir kavram olan içe yönlendirici pazarlamanın marka bilinirliği açısından ele alınmasına dayanmaktadır. Bu bağlamda, birinci bölümde içe yönlendirici pazarlama metodunun doğuşu, ikinci bölümde markalama süreci ve marka bilinirliği ele alınmıştır. Üçüncü bölümde ise muhasebe ve denetim sektöründen dört işletmenin incelendiği nitel bir araştırmaya yer verilmiştir. Digital era has brought a revolution that people find products and choose companies to do business with. Nowadays, practically everybody turns to the Web first when researching anything from what's the best car to buy to which corporate accounting or auditing firm to hire for their business. The companies don't attract people with big budgets and glitzy TV ads anymore. Now people pay attention with great Web content. As a natural result of advertising limitations, accounting and auditing companies needs to carry out different marketing communication techniques. Instead of known marketing methods, inbound marketing method focuses on creating quality content that pulls people toward company and product, where they naturally want to be. This study is based on addressing the inbound marketing as a new concept focused on brand awareness. In this manner the first part of this study addresses birth of inbound marketing method and the second part addresses branding process and brand awareness. The third part includes a qualitative study researching four audit companies in the accounting and auditing sector.
Collections