Search
Now showing items 1-6 of 6
Marka kişiliği ile marka imajı arasındaki ilişki ve bir uygulama
(2018-08-06)
Bu araştırma, Montel Mobilya tarafından belirlenen marka kimliği unsurlarının müşteriler tarafından aynı içerikte algılanıp algılanmadığını belirlemek amacıyla hazırlanmıştır.Amaç doğrultusunda Montel Mobilya yetkilileri ...
Perakendeci markalarını tercih etmede etkili olan tüketici özellikleri ve tutumları
(2018-08-06)
VI ÖZET Ticaretin ilk yıllarında, malların diğer mallardan ayrılabilmesi için işaretlenmesi ile başlayan ınarJcalamaf gelişim, değişim ve yoğun rekabet nedeniyle günümüzde işletmelerin pazarlama, stratejilerinin ayrılmaz ...
Retro pazarlama ve markaların retro pazarlama uygulamalarına ilişkin bir araştırma
(2019-03-08)
Pazarlamada yaşanan büyük değişim ve dönüşümlere bağlı olarak son yıllarda gündeme gelen yaklaşımlardan biri de `Retro Pazarlamadır`. Retro pazarlama, geçmişe özlem duyan, eski deneyimleri yeniden yaşamak isteyen orta yaş ...
Markalı flaş mob olgusu: Tüketici tutumlarına yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Yeni medya pazarlaması ve ondan gelen yeni iletişim yolları açısından, pazarlamacılar için özgün ve sıra dışı olanaklar popülarite kazanmaktadır. 2009'dan itibaren kullanılmaya başlanan flaş mob, günümüzde şirkete ...
Muhasebe ve denetim sektöründe içe yönlendirici (Inbound) pazarlamanın marka bilinirliğindeki rolüne ilişkin nitel bir araştırma
(2018-08-06)
Dijital dönem, insanların ürünleri bulduğu ve iş yapacağı işletmeleri seçtiği bir devrimi de beraberinde getirmiştir. Günümüzde hemen hemen herkes, satın almak için en iyi arabanın hangisi olduğundan işletmeleri için hangi ...
Marka yayma stratejisinin tüketiciler tarafından algılanmasına etki eden faktörler
(2018-08-06)
Son zamanlarda, işletmeler, yeni ürünlerini pazarlara sunarlarken, yeni ürünlerin başarısızlık riskini azaltmak ve yeni ürünlerin pazarlama maliyetlerini düşürmek gibi nedenlerle, marka yayma stratejisini kullanmaktadırlar. ...