Search
Now showing items 1-6 of 6
Markalı flaş mob olgusu: Tüketici tutumlarına yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Yeni medya pazarlaması ve ondan gelen yeni iletişim yolları açısından, pazarlamacılar için özgün ve sıra dışı olanaklar popülarite kazanmaktadır. 2009'dan itibaren kullanılmaya başlanan flaş mob, günümüzde şirkete ...
Sosyal medya fenomenlerinin tüketicilerin ürün reklamlarını algılaması üzerine etkisi
(2020-07-10)
Günümüzde iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve kullanımının yaygınlaşması sosyal medya araçlarının çeşitlenmesine ve daha fazla kişi tarafından kullanılmasına yol açmıştır. Milyonlarca internet kullanıcısı sosyal içerikli ...
Yabancı ve yerli sinemada ürün yerleştirme: 2010 yılı yabancı ve yerli sinema filmlerinde yerleştirilen ürünlerin kategorilendirilmesi
(2018-08-06)
Global rekabetin arttığı günümüz dünyasında firmalar ürün ve hizmetlerini daha etkili ve verimli bir sekilde pazarlamak icin yeni yollar aramaya baslamıslardır. Geleneksel reklam anlayısının tuketiciler uzerinde etkisini ...
Global işletmelerde pazarlama iletişimi ve kültürlerarası iletişimin önemi; THY örneği
(2018-11-05)
Küreselleşme ile birlikte uluslararası rekabetin yaşandığı günümüzde kültür, globalişletmelerin karşılaştığı önemli bir unsurdur. Ülkeden ülkeye farklılık gösterenkültür; tüketici davranışları üzerinde önemli ölçüde etkiye ...
Bir tutundurma yöntemi olarak reklam ve televizyon reklamlarının hedef tüketicilere nüfuz etme derecesinin ölçülmesine yönelik bir saha araştırması
(2018-08-06)
ÖZET Sanayileşme ile birlikte hızlı bir makineleşme, mal ve hizmet üretiminin artması, kalitenin yükselmesi, bu mal ve hizmetlerin kitlelere ulaştırılması sorununu ortaya çıkarırken işletmeler arası rekabeti de artırmıştır. ...
E-ticarette pazarlama ve taobao internet sitesinin pazarlama iletişimi uygulamalarının değerlendirilmesi
(2020-07-19)
Bilgi işlem teknolojilerinde yaşanan devrim niteliğindeki gelişmelere bağlı olarak gerek sosyal gerekse ekonomik hayatta birçok değişim yaşanmıştır. Pazarlama anlamında ise tüketiciler için olduğu kadar işletmeler için de ...