Search
Now showing items 1-6 of 6
Tüketicilerin markaya duyduğu güven ve marka bağlılığı ilişkisi
(2018-08-06)
Değişmeyen tek şeyin değişim olduğu günümüzde, tüketici istek ve ihtiyaçları sürekli değişimler göstermektedir. Bu değişime cevap verebilmek ise işletmelerin yaşamlarını sürdürebilmeleri adına önem arz etmektedir. Değişime ...
Hekimlerin ilaç firmalarının tutundurma faaliyetlerini algılamasına yönelik bir araştırma: Karabük ili örneği
(2018-08-06)
Dünyada ve Türkiye'de sağlık için yapılan harcamaların büyük bir kısmını ilaç oluşturmaktadır. İlaç firmaları pazarlama hedeflerine ulaşabilmek için ilaç hedef kitlesine (doktorlar, eczacılar ve hastalar) çeşitli ...
Eğlence pazarlaması kapsamında tüketicilerin sinema filmlerini algılama boyutu: Fetih 1453 filmi örneği
(2018-08-06)
Bu tezin amacı, film pazarlama uygulamalarının izleyicilerin film tercihleri üzerindeki etkisinin incelenmesidir.Tezin birinci bölümünde ?eğlence? kavramı açıklanarak, eğlence ve boş zaman arasındaki ilişkiye değinilmiş, ...
Konut pazarlamasında müşteri memnuniyetinin ölçülmesi: Safranbolu örneği
(2018-08-06)
Küreselleşme süreci ile birlikte bütün sektörlerde yoğun rekabet ortamının var olduğu, işletmelerin ayakta kalabilmek ve geleceklerini sürdürebilmek için yeni pazarlama stratejileri arama yoluna gittikleri bir dönem ...
Şehir pazarlamasında marka değeri algısının önemi: Sivas ili örneği
(2018-08-06)
Araştırmanın amacı, Sivas kent merkezinde yaşayanların, kent değerlerinin tanıtılması, kent tarihinin anlatılması, marka kent haline getirilmesi ve pazarlanması, kenti cazibe merkezi haline getirme çalışmalarının yeterliliği ...
Lojistik köylerin pazarlama sürecine etkisi: Karabük özelinde sektörel algı durumu
(2018-08-06)
Küreselleşme ve teknolojik gelişmelerin hızla ilerlemesi küresel rekabeti hızlandırmış, işletmelerin üretim, pazarlama, dağıtım faaliyetlerini etkilemiştir. Bu faaliyetlerden biri lojistik faaliyetlerdir. Müşteri memnuniyetinin ...