Search
Now showing items 1-5 of 5
Online price-related behavior and attitude toward various pricing models
(2018-08-06)
Tüketicilerin fiyata yönelik tutum ve davranışlarının, satın alma süreçlerindeki önemi uzun zamandır bilinmektedir. Bu tutum ve davranışları şekillendirmek ve yön vermek adına satıcılar, her dönem farklı pazarlama uygulamaları ...
The Internet as a marketing environment: Consumer perceptions, attitudes and behavior
(2018-08-06)
Internet'in Bir Pazarlama Ortamı Olarak İncelenmesi: Tüketici Algılamaları, Tutum ve Davranışları Hande Bahar Kunıloğlu (Türker) Bu çalışmadaki amaç, tüketicilerin Intemet'i bir karar verme ve satin alma ortamı ...
A Study on the potential for television marketing
(2018-08-06)
ÖZET Televizyon yolu ile alışverişte, mamullerin tanıtımı, fiyatı ve diğer gerekli tüm açıklamalar ve bilgiler izleyiciye televizyon ile iletiliyor. İzleyici siparişini verilen telefon numarasını arayarak yapar. Sipariş ...
Consumer attitudes toward and acceptance of personalization attempts in the online environment
(2018-08-06)
Internet kullanımının yaygınlaşması sayesinde, teknoloji ve dinamik etkileşim, kişiselleştirilmiş ürün ve servislerin geniş kitlelere rekabetçi fiyatlarla sunulmasını mümkün hala getirmiştir. Tüm bu gelişmeler pazarlamacıları ...
A study on sequential internet auctions using agent-based modeling approach
(2018-08-06)
Internetin yaygın kullanımı ile birlikte, internet üzerinden malların ticareti icin yapılan müzayedeler daha çok kullanılmaya başlanmıştır. Bunun nedeni, Internet sayesinde bu müzayedelerde pazara yönelik bilginin neredeyse ...