Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Title
Now showing items 1050-1069 of 3035
-
Hizmet kalitesi ve çalışan kadrosunun hasta memnuniyeti üzerindeki etkisi: Bir sağlık kuruluşunda inceleme
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-07-20)Bu çalışma, özel bir sağlık kurumunun hizmet kalitesini, bu özel sağlık kurumundan hizmet alan hastaların memnuniyet düzeyini ve personelin hastane tercihindeki önemini araştırmak amacıyla yapılmıştır. Çalışma popülasyonu, ... -
Hizmet kalitesi ve rekabet stratejileri arasındaki ilişkinin analizi: Türk Sivil Havacılık işletmeleri üzerine bir araştırma
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmada Havayolu firmalarının benimsediği rekabet stratejilerinin, sunulan hizmetin kalitesine etkisini ve bu etkinin bağlantıları incelenmiştir. Ülkemizde her geçen gün yükselen bir değer olan havacılık sektöründe ... -
Hizmet kalitesinin geliştirilmesinde bilişim sektöründe proje yöneticiliğinin katkısı
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Projelerin amaçlanan hedeflere, belirlenen süre içerisinde ulaşması işletmelerin rekabet edebilme yetenekleri açısından büyük önem taşımaktadır. Günümüzde, projelerin planlanması, müşterilere sunulması ve kabul edilen ... -
Hizmet kalitesinin hasta memnuniyeti üzerine etkileri
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Tüm sağlık işletmeleri, hasta-sağlık çalışanı memnuniyet ve katılımları ile oluşturulacak sinerji grubuna ulaşmayı hedeflemektedir. Çünkü rekabet piyasasında var olmaya devam etmek için tüm müşterilerin desteğine ihtiyaçları ... -
Hizmet kalitesinin ölçülmesi ve sağlık sektöründe bir uygulama
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)İhtiyaçları karşılamak üzere üretildiği anda tüketilen etkinliklerin kalitesi değerlendirilirken, müşteri veya kullanıcılar yalnızca aldıkları hizmeti değil, hizmeti alır iken hizmetin sunum biçimini de değerlendirmeye ... -
Hizmet kalitesinin ölçümü ve algılanan hizmet kalitesinin yatırımcı memnuniyeti ile sadakatine etkisi: Türev ürün hizmeti sağlayan bir yatırım kuruluşu üzerine ampirik çalışma
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-10-25)Çalışmanın temel amacı; yatırım kuruluşunda verilen türev ürün alım satım hizmetlerinde, yatırım hizmeti alan yatırımcıların algılamış oldukları hizmet kalitesi ve söz konusu algılanan hizmet kalitesi ile memnuniyet ve ... -
Hizmet pazarlamasında kalite algısının müşteri sadakatine etkisinde müşteri memnuniyetinin aracılık rolü
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-06-25)Amaç; Hizmet sektöründe bulunan bankacılık alanında müşteri memnuniyeti ve müşteri devamlılığı ile gerçekleşen müşteri sadakatinde kalite algısının etkisinin var olup olmadığını incelemektir. Müşteri memnuniyeti, müşterilerin ... -
Hizmet sektöründe bilgi teknolojilerinin kullanımı ve verimliliğe etkisi: İzmir defterdarlığında bir araştırma
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Hizmet sektörü (kamu kurumları) nün hizmet ve çalışanlarının verimliliğini, önceki yıllarda klasik yöntemlerle icra ettikleri faaliyetlerin uygulamaların yerine günümüz gelişen teknolojilerini etkin bir şekilde kullanabilmesi ... -
Hizmet sektöründe çalışanların performanslarının ölçümü: Bankacılık uygulaması
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmada, bankacılık örnekleminden gidilerek, hizmet sektöründe performans değerlendirme sistemi, sistemin özellikleri ve çalışanların motivasyonu üzerindeki etkileri incelenmiştir. Çalışmada İstanbul ili Göktürk ... -
Hizmet sektöründe rekabet: Ticari bankalarda ürünlerin karşilaştirilmasi
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Son yıllarda Türk bankacılık sektöründe hizmet kalitesi yönünden büyük biryarış yaşanmaktadır. Türk bankaları hizmet kalitelerini sürekli geliştirmektedirler.Garanti Bankası ve Finansbank'ta hizmet kalitelerini sürekli ... -
Hizmet sektöründeki cinsiyet ayrımcılığının işe alımlardaki etkisi
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bir örgüt içerisinde çalışan bireylerin organize edilmesi anlamında kullanılan personel yönetimi insanlık tarihi kadar eski bir durumdur. Fakat özellikle yakın dönemlerde görülen gelişmeler, personel yönetiminin sadece ... -
Hizmet sektöründeki y kuşağı çalışanlarının iş hayatındaki beklentileri (İstanbul örneği)
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı, Y kuşağı çalışanlarının iş hayatındaki beklentilerinin incelenmesidir. Kurumların Y kuşağını tanıyarak, kendilerini gözden geçirmelerini ve işletmelerinde, sistemlerinde güncelleme yapma gerekliliğini ... -
Hizmetkar liderlik tarzının örgütsel bağlılık ve adalet algısına etkileri
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021-02-16)Bu araştırmanın amacı hizmetkar liderlik tarzının, örgütsel bağlılık ve örgütsel adalet üzerindeki etkisinin tespit edilmesidir. Araştırmanın evrenini İstanbul İli'nde sigortacılık sektöründe çalışanlar oluşturmaktadır. ... -
Hizmetkar liderlik; Turizm sektöründe bir araştırma
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-08-28)Hizmetkar Liderlik modeli, Sosyal Bilimlerde, İşletme Bölümünün altında Yönetim ve Organizasyon 'un temelini oluşturan Lider ve liderlik kavramları, Liderlik çeşitleri, liderlik teorileri yaklaşımları, Modern ... -
Hizmetkâr liderlik ile işten ayrılma niyeti arasındaki ilişki: İnşaat sektörü örneği
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-07-23)Çalışmanın amacı; inşaat sektöründe çalışanların hizmetkâr liderlik konusundaki algısının işten ayrılma niyetini nasıl etkilediğini açıklamaktır. Aynı zamanda hizmetkâr liderin hangi kişilik özelliklerine sahip olduğu ... -
Hoşçakal
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Tez olarak kısa film, Hosçakal çekismistir. Bu çalısma içerisinde, ilk bölümde kısa filmhakkındaki genel bilgileri, ikinci bölümde çekim öncesi ve hazırlıklar anlatılmıstır. Üçüncübölümde ise kısa filmin çekimi, dördüncü ... -
Hukuki boyutuyla sağlıkta reklam
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06) -
Hüzünlü Bir Aşk Hikayesi
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bayan Gülseren aşk acısı çekmektedir. Aşık olduğu adam Reşat Bey'den sonra duygusal anlamda hayatında kimse olmamıştır. Gülseren, evinde yakın arkadaşları ile bir araya gelir ve arkadaşları kendisi hakkında yorum ... -
Hıfzı Topuz`un basın, kültür ve edebiyat hayatı üzerinde bir tespit çalışması
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-07-01)Gazeteci kimliği ile tanıdığımız Hıfzı Topuz, iletişim uzmanlığı, kültür adamı kimliği, yazarlığı ve edebi çevresi bağlamında araştırma ve inceleme yapılmayı hak etmektedir. UNESCO bünyesinde (1959-1983) iletişim uzmanlığı ... -
Hızlı modanın moda sektörü üzerindeki etkisi
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021-03-24)21. Yüzyılda sosyal hayatta yaşanan değişimleri en çok etkileyen faktörler arasında teknoloji ve üretim gibi alanların gelişmesi söylenebilir. Bu gelişmelerin getirdiği değişimlerden en önemlisi de moda sektöründe ortaya ...