Browsing EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Subject "Attitudes"
Now showing items 1-6 of 6
-
4. sınıf fen ve teknoloji dersinde ev ödevlerinin öğrencilerin kavram öğrenme düzeylerine, akademik başarılarına ve ev ödevlerine yönelik tutumlarına etkisi
(NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırma, ilköğretim Fen ve Teknoloji ders öğretiminde ev ödevlerinin öğrencinin kavram öğrenme düzeyi, akademik başarısı ve ev ödevlerine yönelik tutumlarının üzerine etkisi ele alınmıştır. Çalışma grubu olarak Niğde ... -
Çevre bilimi dersinin fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre bilgisi ve çevreye karşı tutumlarına olan etkisinin incelenmesi
(NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)İnsanoğlu'nun yaşadığı çevreyi tanıması, çevresinde meydana gelen olayların farkına varması ve çevre sorunlarıyla ilgili olumlu tutum ve davranışlara sahip olabilmesi için eğitim çok önemlidir. Çevre konularında ... -
Güzel sanatlar lisesi öğrencilerinin müzik öğretmenliği mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi
(NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Araştırmanın temel amacı, Güzel Sanatlar Liselerinin (GSL) müzik bölümünde öğrenim gören 1., 2., 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin müzik öğretmenliği mesleğine yönelik tutumlarını incelemektir. Bunun yanında öğrenci tutumlarının; ... -
İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersi kuvvet ve hareket ünitesinde bilgisayar destekli ve laboratuar temelli öğretimin öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisinin karşılaştırılması
(NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin Kuvvet ve Hareket ünitesinde bilgisayar destekli öğretim ve laboratuar temelli öğretim yöntemlerinin öğrencilerin başarıları ve tutumlarına etkisini incelemektir. ... -
İlköğretim beşinci sınıf matematik dersinde üstbiliş stratejileri kullanımının öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi
(NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı, ilköğretim 5. sınıf Matematik dersi problem çözme sürecindeuygulanan üstbiliş stratejilerinin, öğrencilerin başarılarına, yürütücü biliş becerilerine vetutumlarına etkisini incelemektir.Araştırmanın ... -
Müzik dersinde teknoloji kullanımının ilköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin müzik dersine karşı tutumlarına etkisi
(NİĞDE ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada İlköğretim 4. ve 5. sınıf düzeyinde teknoloji destekli müzik eğitiminin öğrencilerin müzik dersine yönelik tutumlarına olan etkisinin incelenmesi amaçlanmıştır.Araştırmada öntest-sontest kontrol gruplu ...