Browsing FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Author "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı"
Now showing items 1-4 of 4
-
Bilişimsel düşünme temelli ders etkinliklerinin öğrencilerin eleştirel düşünme becerileri ve problem çözme becerilerine yönelik algıları üzerine etkisinin incelenmesi
Özkeş, Beyza (MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020-04-20)ÖZET BİLİŞİMSEL DÜŞÜNME TEMELLİ DERS ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE YÖNELİK ALGILARI ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİBeyza Özkeş Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri ... -
Çevrimiçi öğrenmede hazır bulunuşluk ve çevrimiçi öz-düzenleyici öğrenme becerileri ile öğrencilerin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Bayrakci, Tarik (MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın amacı, üniversitelerin uzaktan eğitim verilen bölümlerinde öğrenim gören üniversite öğrencilerin çevrimiçi öğrenme hazır bulunuşluk düzeyleri ve çevrimiçi öz-düzenleyici öğrenme becerileri ile web tabanlı ... -
İnternet bağımlılığı ve öğrenmeye ilişkin tutumun siberaylaklık davranışlarına etkisi
Tozkoparan, Süleyman Burak (MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020-04-20)Bu araştırmanın amacı, internet bağımlılığı ve öğrenmeye ilişkin genel tutumların siberaylaklık davranışlarına etkisinin incelenmesidir. İlişkisel tarama modeli kullanılan bu araştırmanın evrenini 2015-2016 akademik yılında ... -
Öğretmen adaylarının TPAB yeterlik düzeyleri ile web 2.0 araçlarını kullanım durumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Alazcioğlu, Harun (MEVLANA ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019-01-22)Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının TBAB yeterlik düzeyleri ile Web 2.0 araçlarını kullanım durumları arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Bu çalışma kapsamında, öğretmen adaylarının TPAB yeterlik düzeyleri, Web 2.0 ...