Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Academic achievement"
Now showing items 1-6 of 6
-
5E modelinin ilköğretim 6.sınıf fen ve teknoloji dersine ilişkin akademik başarı ve tutumlarına etkisi
(MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmada; ilköğretim ikinci kademedeki 6. sınıf Fen ve Teknoloji dersinde ?Işık ve Ses? adlı ünitenin öğretiminde kullanılan yapılandırmacı 5E Öğrenme Modeli ile geleneksel yöntemin ve cinsiyetin öğrencilerin başarı ... -
Bireysel çalgı I dersine ilişkin öğrenci tutumlarının ve başarılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
(MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, Bireysel Çalgı I Dersine İlişkin Öğrenci Tutumlarının ve Başarılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi amaçlanmıştır.Araştırmanın temel amacı öğrencilerinin bireysel çalgılarına ilişkin tutumlarını, ... -
Görsel sanatlar dersi alan öğrencilerin akademik başarılarının sosyo-kültürel özellikler açısından incelenmesi
(MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Arastırmada; 2010?2011 eğitim ? öğretim yılında, Isparta ilinde bulunan MilliPiyango Anadolu Lisesi, Mustafa Kaçıkoç Anadolu Lisesi ve Sehit Ali ?hsanKalmaz Anadolu Lisesi'nde öğrenim gören, ortaöğretim 10. sınıf ... -
İlköğretim 4. sınıf fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğrenme yönteminin akademik başarıya, tutuma ve kalıcılığa etkisi
(MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı, ilköğretim 4. sınıf fen ve teknoloji dersi `Yaşamımızdaki Elektrik' ünitesi öğretiminde proje tabanlı öğrenme yönteminin akademik başarıya, tutuma ve kalıcılığa etkisini ortaya koymaktır. Araştırmanın ... -
İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersinde aktif öğrenme teknikleri ile zenginleştirilmiş öğretimin öğrencinin akademik başarıları ve tutumları üzerine etkisi
(MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı, ilköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersi Yaşamımızdaki Elektrik ünitesi öğretiminde aktif öğrenme teknikleri ile zenginleştirilmiş öğretimin akademik başarıya ve tutuma etkisini incelemektir. ... -
Sosyoekonomik değişkenlerin ve okulun eğitim kaynaklarının ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarı düzeyleri ile ilişki durumu
(MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Sosyoekonomik Değişkenlerin ve Okulun Eğitim Kaynaklarının İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı Düzeyleri İle İlişki DurumuAraştırma sonuçları, öğrencilerin akademik başarısının belli ölçüde öğrencinin içinde ...