Search
Now showing items 1-10 of 23
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları
(2019-05-31)
Bu çalışmanın amacı, pazarlama karması elemanlarının kadın tüketicilerin marka tercihlerini ve marka değer algılarını nasıl etkilediğini belirlemektir. Bu çalışmada tesettür markalı ürünleri tercih eden bayan tüketicilerin, ...
Ekonomik kriz dönemlerinde tüketicilerin gıda ürünleri satın alma eğilimleri üzerine bir alan araştırması
(2018-08-06)
Ill ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ EKONOMİK KRİZ DÖNEMLERİNDE TÜKETİCİLERİN GIDA ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI Ayten ERDOĞAN Danışman : Prof. Dr. Recai ÇINAR 2003-SAYFA: 135 Jüri : Prof. Dr. Recai ...
Sosyal pazarlama ve çevreci pazarlama açısından ambalaj-çevre ilişkileri (ambalaj materyallerinin çevre kirliliğine etkisi üzerine Erzurum`da bir alan araştırması)
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ SOSYAL PAZARLAMA VE ÇEVRESEL PAZARLAMA AÇISINDAN AMBALAJ- ÇEVRE İLİŞKİLERİ (AMBALAJ MATERYALLERİNİN ÇEVRE KİRLİLİĞİNE ETKİSİ ÜZERİNE ERZURUM'DA BİR ALAN ARAŞTIRMASI) Bilsen BİLGİLİ Danışman : ...
Tüketici yenilikçiliğinin moda ürünleri benimseme eğilimi üzerindeki etkileri
(2018-08-06)
Gerek ekonomik sistemler gerekse toplum için yenilikler itici bir güç oluşturmaktadır. Yeniliklerin benimsenmesi ve yayılmasında ise tüketicilerin yenilikçi yapılarının etkili olduğu görülmektedir. Bu yapı, pazarlama ...
Tüketici yenilikçiliğinin moda ürünleri benimseme eğilimi üzerindeki etkileri
(2018-08-06)
Gerek ekonomik sistemler gerekse toplum için yenilikler itici bir güç oluşturmaktadır. Yeniliklerin benimsenmesi ve yayılmasında ise tüketicilerin yenilikçi yapılarının etkili olduğu görülmektedir. Bu yapı, pazarlama ...
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları
(2019-05-31)
Bu çalışmanın amacı, pazarlama karması elemanlarının kadın tüketicilerin marka tercihlerini ve marka değer algılarını nasıl etkilediğini belirlemektir. Bu çalışmada tesettür markalı ürünleri tercih eden bayan tüketicilerin, ...
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları
(2019-05-31)
Bu çalışmanın amacı, pazarlama karması elemanlarının kadın tüketicilerin marka tercihlerini ve marka değer algılarını nasıl etkilediğini belirlemektir. Bu çalışmada tesettür markalı ürünleri tercih eden bayan tüketicilerin, ...
Ekonomik kriz dönemlerinde tüketicilerin gıda ürünleri satın alma eğilimleri üzerine bir alan araştırması
(2018-08-06)
Ill ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ EKONOMİK KRİZ DÖNEMLERİNDE TÜKETİCİLERİN GIDA ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI Ayten ERDOĞAN Danışman : Prof. Dr. Recai ÇINAR 2003-SAYFA: 135 Jüri : Prof. Dr. Recai ...
Sosyal pazarlama ve çevreci pazarlama açısından ambalaj-çevre ilişkileri (ambalaj materyallerinin çevre kirliliğine etkisi üzerine Erzurum`da bir alan araştırması)
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ SOSYAL PAZARLAMA VE ÇEVRESEL PAZARLAMA AÇISINDAN AMBALAJ- ÇEVRE İLİŞKİLERİ (AMBALAJ MATERYALLERİNİN ÇEVRE KİRLİLİĞİNE ETKİSİ ÜZERİNE ERZURUM'DA BİR ALAN ARAŞTIRMASI) Bilsen BİLGİLİ Danışman : ...
Tüketicilerin yerel basın işletmelerine yönelik tutumları ve beklentileri üzerine Erzurum`da bir araştırma
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ TÜKETİCİLERİN YEREL BASIN İŞLETMELERİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE ERZURUM'DA BİR ARAŞTIRMA Betül BULADİ Danışman: Prof. Dr. Aysel ERCİŞ 2003 - SAYFA: 70 Jüri: Prof. Dr. Aysel ...