Search
Now showing items 1-10 of 13
Pazarlama iletişiminde ürün yerleştirmenin hatırlatıcı etkisi
(2018-08-06)
Sinema filmlerinin, gösterilmeye başlandığı tarihten itibaren hikayeleri, oyuncuları, filmlerin müzikleri ve hikayelerinin geçtikleri mekanlar gibi faktörlerle seyircileri üzerinde güçlü bir etki yarattığı görülmektedir. ...
Ürün yerleştirme ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Kullanıldığı ortamlar ve tutundurma yöntemleri açısından mukayeseli analizi
(2018-08-06)
Markalı ürünlerin çeşitli medya mecralarında bilinçli ve planlı olarak yer alması, ülkemizde özellikle son yıllarda popüler olan bir uygulamadır. Günümüzde hızla değişen çevre koşulları ve teknolojik gelişmeler ile sürekli ...
KOBİ lerde sosyal medya kullanımı: Erzurum ili üzerine inceleme
(2018-08-06)
Araştırmamız tüm ülke ekonomilerinin yapı taşı niteliğini taşıyan KOBİ'lerin sosyal medya kullanım amaçlarını, sosyal medya kullanımının KOBİ'lere katkılarını ve zararlarını incelemek amacı ile yapılmıştır. ...
Sosyal medyanın pazarlama ve reklamcılık alanlarında tüketici odaklı ortaya çıkardığı stratejik dönüşümlerin Instagram örneği üzerinden incelenmesi
(2020)
Yeni iletişim teknolojileri, örgüt yapılarını ve iş yapış biçimlerini dönüştürmenin yanı sıra tüketim pratikleriyle ilişkili yapılar üzerinde de etkili olmuştur. Üretim süreçleri kadar pazarlama ve reklamcılık süreçlerinin ...
KOBİ lerde sosyal medya kullanımı: Erzurum ili üzerine inceleme
(2018-08-06)
Araştırmamız tüm ülke ekonomilerinin yapı taşı niteliğini taşıyan KOBİ'lerin sosyal medya kullanım amaçlarını, sosyal medya kullanımının KOBİ'lere katkılarını ve zararlarını incelemek amacı ile yapılmıştır. ...
KOBİ lerde sosyal medya kullanımı: Erzurum ili üzerine inceleme
(2018-08-06)
Araştırmamız tüm ülke ekonomilerinin yapı taşı niteliğini taşıyan KOBİ'lerin sosyal medya kullanım amaçlarını, sosyal medya kullanımının KOBİ'lere katkılarını ve zararlarını incelemek amacı ile yapılmıştır. ...
Ürün yerleştirme ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Kullanıldığı ortamlar ve tutundurma yöntemleri açısından mukayeseli analizi
(2018-08-06)
Markalı ürünlerin çeşitli medya mecralarında bilinçli ve planlı olarak yer alması, ülkemizde özellikle son yıllarda popüler olan bir uygulamadır. Günümüzde hızla değişen çevre koşulları ve teknolojik gelişmeler ile sürekli ...
Pazarlama iletişiminde ürün yerleştirmenin hatırlatıcı etkisi
(2018-08-06)
Sinema filmlerinin, gösterilmeye başlandığı tarihten itibaren hikayeleri, oyuncuları, filmlerin müzikleri ve hikayelerinin geçtikleri mekanlar gibi faktörlerle seyircileri üzerinde güçlü bir etki yarattığı görülmektedir. ...
KOBİ lerde sosyal medya kullanımı: Erzurum ili üzerine inceleme
(2018-08-06)
Araştırmamız tüm ülke ekonomilerinin yapı taşı niteliğini taşıyan KOBİ'lerin sosyal medya kullanım amaçlarını, sosyal medya kullanımının KOBİ'lere katkılarını ve zararlarını incelemek amacı ile yapılmıştır. ...
Pazarlama iletişiminde ürün yerleştirmenin hatırlatıcı etkisi
(2018-08-06)
Sinema filmlerinin, gösterilmeye başlandığı tarihten itibaren hikayeleri, oyuncuları, filmlerin müzikleri ve hikayelerinin geçtikleri mekanlar gibi faktörlerle seyircileri üzerinde güçlü bir etki yarattığı görülmektedir. ...