Show simple item record

dc.contributor.advisorGülcü, Aslan
dc.contributor.authorBabapour Golezani, Ali
dc.date.accessioned2020-12-03T15:16:59Z
dc.date.available2020-12-03T15:16:59Z
dc.date.submitted2012
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/57053
dc.description.abstractBu yüksek lisans tez çalışma 5 bölümden oluşmaktadır.Birinci bölümde literatür taraması sonuçlarına uygun olarak tarihsel bir arkaplan verilmiştir. Bilgisayar destekli eğitimin gelişimi, kullanımı, matematik öğretimi, bilgisayar destekli eğitim ve bilgisayar destekli matematik öğretimi hakkında temel bilgiler verilerek bu çalışmada üzerinde uygulama yapılan yazılımın tanıtımı yapılmıştır.İkinci bölümde, matematik öğretimi, teknoloji desteki eğitim, BDMÖ konularında daha detaylı bilgiler sunulmuştur.Üçüncü bölümde materyal ve yöntem sunulmuştur. Çalışmada kullanılacak yöntem ana hatlarıyla ortaya konularak amaç, önem, model, veri toplama, örneklem, uygulama gibi detaylar verilmiştir.Dördüncü bölümde uygulamanın analizinden elde edilen sonuçlar konu konu tablolar halinde verilerek tabloalrın yorumları sunulmuştur.Son bölümde ise sonuçlar ve öneriler verilerek çalışma bitirilmiştir.Anahtar kelimeler: BDE, BDMÖ, Mathematica, algı değişimi, lisans eğitiminde BDMÖ, K.K. Eğitim Fakültesi
dc.description.abstractThis master?s thesis consists of 5 chapters.In the first chapter, a historical background is provided based on the literature review. Basic information on the evolution of computer aided instruction, its implementation, Mathematics education, computer aided instruction and computer assisted Mathematics instruction is given, and the software which is used within this study is introduced.In the second chapter, more detailed information on Mathematics education, technology assisted instruction, and computer assisted Mathematics instruction is presented.In the third chapter, the tools and method are provided. The method which has been used in the study is introduced substantially, and further details on the purpose, significance, modeling, data collection, sampling and implementation are given.In the fourth chapter, the results of the analysis are presented in tables according to the topics and the interpretations of the tables are given.In the last chapter, the thesis is finalized with the results and further suggestions are made.Key words: CAI, CAMI, Mathematica, perception change, CAMI in undergraduate programs, K.K. School of Educationen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBilim ve Teknolojitr_TR
dc.subjectScience and Technologyen_US
dc.titleBilgisayar destekli matematik öğretiminin lisans öğrencilerinin matematik algılarına etkisi: K. K. Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Bölümü örneği
dc.title.alternativeThe effect of computer-assisted training of mathematics on under graduate students perceptions of mathematics: A case study of Department of Mathematics Kazım Karabekir Faculty of Education
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentBilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMathematics education
dc.subject.ytmMathematics teaching
dc.subject.ytmComputer assisted education
dc.subject.ytmComputer assisted instruction
dc.subject.ytmUniversity students
dc.subject.ytmStudents perceptions
dc.identifier.yokid437340
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid319681
dc.description.pages137
dc.publisher.disciplineBilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess