dc.contributor.advisor | Gülcü, Aslan | |
dc.contributor.author | Babapour Golezani, Ali | |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T15:16:59Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T15:16:59Z | |
dc.date.submitted | 2012 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/57053 | |
dc.description.abstract | Bu yüksek lisans tez çalışma 5 bölümden oluşmaktadır.Birinci bölümde literatür taraması sonuçlarına uygun olarak tarihsel bir arkaplan verilmiştir. Bilgisayar destekli eğitimin gelişimi, kullanımı, matematik öğretimi, bilgisayar destekli eğitim ve bilgisayar destekli matematik öğretimi hakkında temel bilgiler verilerek bu çalışmada üzerinde uygulama yapılan yazılımın tanıtımı yapılmıştır.İkinci bölümde, matematik öğretimi, teknoloji desteki eğitim, BDMÖ konularında daha detaylı bilgiler sunulmuştur.Üçüncü bölümde materyal ve yöntem sunulmuştur. Çalışmada kullanılacak yöntem ana hatlarıyla ortaya konularak amaç, önem, model, veri toplama, örneklem, uygulama gibi detaylar verilmiştir.Dördüncü bölümde uygulamanın analizinden elde edilen sonuçlar konu konu tablolar halinde verilerek tabloalrın yorumları sunulmuştur.Son bölümde ise sonuçlar ve öneriler verilerek çalışma bitirilmiştir.Anahtar kelimeler: BDE, BDMÖ, Mathematica, algı değişimi, lisans eğitiminde BDMÖ, K.K. Eğitim Fakültesi | |
dc.description.abstract | This master?s thesis consists of 5 chapters.In the first chapter, a historical background is provided based on the literature review. Basic information on the evolution of computer aided instruction, its implementation, Mathematics education, computer aided instruction and computer assisted Mathematics instruction is given, and the software which is used within this study is introduced.In the second chapter, more detailed information on Mathematics education, technology assisted instruction, and computer assisted Mathematics instruction is presented.In the third chapter, the tools and method are provided. The method which has been used in the study is introduced substantially, and further details on the purpose, significance, modeling, data collection, sampling and implementation are given.In the fourth chapter, the results of the analysis are presented in tables according to the topics and the interpretations of the tables are given.In the last chapter, the thesis is finalized with the results and further suggestions are made.Key words: CAI, CAMI, Mathematica, perception change, CAMI in undergraduate programs, K.K. School of Education | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Bilim ve Teknoloji | tr_TR |
dc.subject | Science and Technology | en_US |
dc.title | Bilgisayar destekli matematik öğretiminin lisans öğrencilerinin matematik algılarına etkisi: K. K. Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Bölümü örneği | |
dc.title.alternative | The effect of computer-assisted training of mathematics on under graduate students perceptions of mathematics: A case study of Department of Mathematics Kazım Karabekir Faculty of Education | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Mathematics education | |
dc.subject.ytm | Mathematics teaching | |
dc.subject.ytm | Computer assisted education | |
dc.subject.ytm | Computer assisted instruction | |
dc.subject.ytm | University students | |
dc.subject.ytm | Students perceptions | |
dc.identifier.yokid | 437340 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 319681 | |
dc.description.pages | 137 | |
dc.publisher.discipline | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilim Dalı | |