Show simple item record

dc.contributor.advisorSerhateri, Ayhan
dc.contributor.authorBilgiözü, Cihan
dc.date.accessioned2020-12-29T14:25:55Z
dc.date.available2020-12-29T14:25:55Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/442158
dc.description.abstractGünümüzde teknolojinin gelişmesi, internet kullanımının her geçen gün daha fazla bir oranda artması elektronik alışverişin de gelişmesini etkilemiştir. İnternet tüketicilerin günün herhangi bir saatinde ve dünyanın herhangi bir yerindeki ürün ve hizmeti satın almasını olanaklı kılmakta, mesafe ve zaman engelini ortadan kaldırmakta veya aşındırmaktadır.Bu çalışmanın konusu, müşterilerin duyduğu güvenlik endişesinin internet kullanımına etkisini araştırmaktır. E-ticaret kavramı tüm yönleriyle ele alınmış, türleri, kullanılan ödeme araçları ve güvenlik önlemleri anlatılmıştır.İkinci bölümde, güvenlik kavramı tüm bileşenleriyle ele alınmıştır. Güvenliğin bileşenlerini ortaya koyma açısından, tehditler ve bunlara karşı alınabilecek tedbirler üzerinde durulmuştur.
dc.description.abstractDevelopment of new technologies increase usage of internet and improves electronic shopping. Internet makes possible to shop at any time of the day from any part of the world overcoming the constraints set by geographical location and time differences.The goal of this study is to search the effect of security concern on the use of İnternet. E-commerce concept has been explained with all features and types , provided payment tools and security measure.In the second chapter, the concepts of security with all dimensions analyzed. In order to put forward the components of the security, the threats and the measures that can be taken against the threats have been emphasized.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleE-Güvenliğin tüketicilerin internet üzerinden alışveriş yapma tutumlarına etkisi : Kocaeli örneği
dc.title.alternativeThe effect of e-security on attitude of customers shopping on internet: An example of Kocaeli
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.subject.ytmSecurity
dc.subject.ytmKocaeli
dc.subject.ytmElectronic access
dc.subject.ytmTechnology utilization
dc.subject.ytmShopping behavior
dc.subject.ytmShopping
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.subject.ytmInternet
dc.identifier.yokid386091
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universitySAKARYA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid265851
dc.description.pages85
dc.publisher.disciplineÜretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess