Show simple item record

dc.contributor.advisorSarıkaya, Nilgün
dc.contributor.authorTahirli, Nurlan
dc.date.accessioned2020-12-29T14:22:13Z
dc.date.available2020-12-29T14:22:13Z
dc.date.submitted2012
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/441490
dc.description.abstractPazarlamanın güncel konularından biri müşterileri kendine çekmek yetmeyip, müşteri sadakati sağlaması gerekmektedir. Bu açıdan markanın pazarlama çabalarında önemli bir yere sahip olması onu her zaman dikkat merkezinde tutmaktadır. Şirketler de marka sadakatinin varlığını, ölçümlenmesini ve bunları etkileyen faktörlerin neler olduğunu tespit etmek için farklı yöntemler geliştirmekteler.Dijital yaşamda yaşanan hızlı gelişim fotoğraf makinesi sektörünü de önemli boyutta etkilemektedir. Bu gelişim sadece profesyonellere değil, aynı zamanda amatör ve hobi olarak fotoğrafçılık yapan kullanıcılara avantaj tanımaktadır. Aynı piyasada onlarca markanın olması da sadık tüketicilere seçim sırasında kolaylık ama ilk sefer fotoğraf makinesi alıcıları için zorluklar yaşatabilmektedir. Ve bu çalışmada da fotoğraf makinesi kullancılarının seçimleri sırasında markaya verdikleri önem ve etkilendikleri faktörler incelenmek istenmiştir.
dc.description.abstractOne of the most important missions of the companies is not only to attract customer but also to make them bounded to their products. In this case brand comes first in all marketing activities done by a company. Nowadays, companies are developing different ways to identify the factor which may influence customers and to evaluate the loyalty of the customers to the particular brand.The progress in the digital business has a great affect on the digital camera market. This progress gives opportunities not only for professional photographers, but also amateurs and enthusiasts. The presence of several brands in the camera market may make it difficult for new customer to make a preferred selection over another brand for new customers, but brand loyalty could be the main reason for the purchase of the same brand by old customers. So in this thesis, the aim was to identify affect of brand loyalty and the key factors behind the customer preference on one brand over another one.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMarka sadakatini etkileyen faktörler: Fotoğraf makinesi örneği
dc.title.alternativeKey factors affecting brand loyalty: The case of digital cameras
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand loyalty
dc.subject.ytmConsumer loyalty
dc.subject.ytmConsumer preferences
dc.subject.ytmCamera
dc.subject.ytmConsumers
dc.identifier.yokid432106
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universitySAKARYA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid313182
dc.description.pages110
dc.publisher.disciplineÜretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess