Show simple item record

dc.contributor.advisorEvirgen, Hayrettin
dc.contributor.authorÇengel, Metin
dc.date.accessioned2020-12-29T14:19:52Z
dc.date.available2020-12-29T14:19:52Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/441079
dc.description.abstractGünümüzde yüz yüze eğitim(F2F) modellerine alternatif olacak Uzaktan Eğitim modelleri hızla yaygınlaşmaya başlamıştır. İnternete dayalı öğrenme uzaktan eğitimin önemli bir parçasıdır. İnternete dayalı uzaktan eğitim, kısaca eğitimcilerle öğrencilerin aynı mekânı paylaşmadan gerçekleştirdikleri bir eğitim türü olarak tanımlanabilir. Bu eğitim modeli öğrenci merkezlidir. Bu modelde öğrenciler zamandan ve mekândan bağımsız olarak verilen dersleri öğrenebilmekte ve eğitici ile iletişimi çeşitli teknolojiler vasıtasıyla kurabilmektedir. İnternet üzerinden uzaktan eğitimde öğrenci başarısını olumlu ya da olumsuz etkileyen bir çok faktör bulunmaktadır. Bu faktörlerden ağırlıklı olanın neler olduğunun önceden belirlenmesi, öğrencilerin başarısını, verilen eğitimin kalitesini daha da arttırabilir.Bu çalışmada, Sakarya Üniversitesi e-işletme öğrencilerinin başarılarını ve memnuniyetini etkileyen faktörlerin neler oldukları tespit edilmeyi çalışılmıştır. Bu çalışmayı yaparken `yapısal eşitlik modeli` kullanılmıştır.
dc.description.abstractNowadays, education models(F2F) are becoming alternative education models. Distance education models have started to spread with a high speed around the world. Web-based learning is one important component of distance education. Web-based distance education can be defined briefly as a learning system which is carried out between educators and students, who are not situated at the same place. This education model is a student-centered education model. With this model, students can study their courses without being bound to time and space by various educational and communication technologies. It's a fact that the web-based distance education generates various factors, which influence the student's achievement. Whenever the factors which have the strongest influence on a student's achievement, are well identified, the achievements and satisfactions of the student can increase. This study, which is based upon the structural equation model, is thereby set up with the purpose to identify the factors which influence the achievements of the e-managemenet students of the Sakarya Universityen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleUzaktan eğitimde öğrenci başarı ve memnuniyetini etkileyen faktörlerin incelenmesi: Sakarya Üniversitesi örneği
dc.title.alternativeA study on the factors affecting student's satisfactions with and successes in the distance education: The case of Sakarya University
dc.typedoctoralThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmStudent achievement
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmStudent satisfaction
dc.subject.ytmUniversities
dc.subject.ytmSakarya University
dc.subject.ytmDistance education
dc.identifier.yokid10032488
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universitySAKARYA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid366875
dc.description.pages198
dc.publisher.disciplineÜretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess