Search
Now showing items 1-10 of 47
Bireysel değerlerin marka değeri algısı üzerindeki rolü
(2019-09-02)
Çalışmanın konusunu, birbirinden farklı iki soyut kavram olan `tüketici temelli marka değeri` ve `bireysel değerler` oluşturmaktadır.Çalışmanın amacı, bireysel değerlerin marka değeri algısı üzerindeki rolünü incelemektir. ...
Belediyelerin engellilere yönelik faaliyetlerinin kurum imajı açısından önemi: Samsun Büyükşehir Belediyesi örneği
(2019-02-08)
Kurum imajı; hedef kitlenin zihninde, kurumun fiziksel özellikleri, iletişim özellikleri, kurumsal davranış, hizmet sunumu gibi birçok farklı unsurun etkisiyle oluşan ya da oluşturulan bir resimdir. Varlıklarının gerekçesi ...
Üniversiteye giriş sınavına hazırlanan öğrencilerin gözünde halkla ilişkiler eğitimi veren bölümlerin imajı
(2019-10-16)
Halkla İlişkiler, zamanla kurum ve kuruluşlar açısından önem taşımaya başlamıştır. Günümüz iletişim çağında etkili bir yönetim fonksiyonudur. Halkla ilişkiler eğitimi veren kurumlar da aynı doğrultuda önem kazanmışlardır. ...
Markalaşma ve transmedya hikayeciliği: Bir uygulama örneği
(2019-02-18)
Markanın pozitif yönde yansıttığı kimliği, kişiliği ve imajı sayesinde tüketici ile arasında kurduğu doğru iletişim işletmelerin yanlış pazarlama yöntemleriyle zarar görebilmektedir. Buna izin vermemek ve tüketicisiyle ...
Halkla ilişkiler faaliyet alanı olarak medya ilişkileri: Aksaray belediyesi örneği
(2019-10-18)
Günümüzde medya ve halkla ilişkiler arasındaki ilişkilerde önemli değişimler yaşanmaktadır. Gerek medya gerekse halkla ilişkiler alanlarında işbirliğine dayalı gelişmelerle birlikte karşıt görüşlere sahip olduğu ve aralarında ...
Sigara karşıtı kamu spotlarının bireyler üzerindeki etkisinin nörogörüntüleme yöntemiyle tespit edilmesi
(2019-12-18)
Kamu spotları sağlık, kültür, çevre ve sosyal yaşamla ilgili sorun veya konular üzerinde toplumu bilgilendiren, bilinçlendiren ve toplum üzerinde davranış değişikliği yaratmak amacıyla kitle iletişim araçlarında yer alan ...
Marka bilinirliği kapsamında jenerik markaların tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi
(2019-11-11)
Marka değerinin en önemli unsurunu oluşturan marka bilinirliğinin küresel rekabet koşulları içerisinde güçlü marka olmada yarattığı avantajları göz ardı edilemez. Pazarda yer alan birçok marka bilinirliğini artırmak, pazarda ...
Kur`an mealinde yer alan aile içi iletişim kapsamındaki kavramların içerik analizi
(2019-06-26)
`Kur'an-ı Kerim'de Yer Alan Aile İçi İletişim Kapsamındaki Kavramların İçerik Analizi` başlıklı bu çalışmada Kur'an Kerim'de yer alan `aile içi iletişime` ilişkin mesajlar içerik analizine tabi tutulmuştur. ...
Sosyal inovasyonun kurumsal imaja etkisi
(2019-10-17)
ÖZET Kişisel tecrübeler, duyumlar, reklamlar gibi yollarla doğrudan veya dolaylı temaslar sonucu bireylerin zihinlerinde bir kurumla ilgili oluşmuş izlenimler bütünü olan kurumsal imaj, ürün ve hizmetlerin farklı kalite ...
Özel sektörde mobbing ve örgütsel bağlılığa etkisi: Halkla ilişkiler sektörüne yönelik bir araştırma
(2019-10-16)
Günümüzde birçok kurumda mevcut olan, fakat açık açık dile getirilemeyen bir kavram karşımıza çıkmaktadır. Mobbing. İşyerinde yapılan baskı, zorlama, tehdit gibi olumsuz kavramlarla ifade edilen mobbing, bazen daha yumuşak ...